شناسهٔ خبر: 26734271 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

موضوع رستمی طبق روال و در چهارچوب مورد نظر دنبال می‌شود

مرادی: انتظارات از تیم وزنه‌برداری جوانان بالا بود/ عنوان قوی‌ترین مرد جهان را پس می‌گیریم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با توجه به اینکه در 2دوره قبلی قهرمان جهان شده بودیم، انتظارات از تیم جوانان بالا بود.

صاحب‌خبر -

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان در مسابقات جهانی گفت: با توجه به اینکه در 2دوره قبلی قهرمان شده بودیم، انتظارات از تیم بالا بود. خوشبختانه با عملکرد خوب کادر فنی و وزنه‌برداران موفق شدیم انتظارات را برآورده کرده و علاوه بر کسب مدال‌های خوشرنگ، موفق به دفاع از عنوان قهرمانی نیز شویم. 

وی در خصوص تغییر اوزان وزنه‌برداری و برنامه‌های فدراسیون برای هماهنگی با این موضوع، گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم، همین جوانان به اردوهای تیم ملی بزرگسالان اضافه خواهند شد تا پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند و حمایت‌های بیشتری از آنها داشته باشیم. مطمئنا برخی از این جوانان آینده خوبی برای خود و وزنه‌برداری ایران رقم می‌زنند.

مرادی ادامه داد: در اسرع وقت مسابقات قهرمانی کشور را با توجه به اوزان جدید برگزار خواهیم کرد و در تمام رویدادها، آزمایش کنترل دوپینگ را انجام خواهیم داد. حتی در مسابقات کشوری نیز این رویکرد وجود دارد. در سال‌های اخیر کنترل منظمی روی موضوع دوپینگ داشته و داریم و در حالی‌که اکثر کشورها با این معضل دست به گریبانند، اما خداراشکر ما مشکل خاصی نداریم و وزنه‌برداری ما پاک است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره انتقاداتی که از او برای حمایت از کیانوش رستمی می‌شود، گفت: توضیحات لازم در این خصوص داده شده است و طبق روال و در چهارچوب مورد نظر کارها دنبال می‌شود. 

 

مرادی درباره قهرمانی وزنه‌بردار سنگین‌وزن ما در مسابقات جوانان جهان و اینکه آیا می‌توانیم به بازپس‌گیری عنوان قوی‌ترین مرد جهان در رده سنی بزرگسالان امیدوار باشیم، گفت: جوانانی که در حال حاضر فعالیت می‌کنند، مورد حمایت ما هستند و آینده متعلق به آنهاست. در آینده نه چندان دور در المپیک نوجوانان هم خواهید دید که نمایندگان ما در بین نفرات برتر قرار خواهند گرفت و امیدواریم این عنوان را پس بگیریم هر چند هیچ چیز مطلق نیست، همانطور که در مقطعی این عنوان دراختیار ایران بود و حالا در اختیار کشور دیگری است، اما یکی از اهداف ما بازپس‌گیری عنوان قوی‌ترین مرد جهان است. 

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به خاطر حمایت‌هایی که داشتند تشکر می‌کنیم و امیدواریم باز هم بتوانیم دل مردم کشور را با این قهرمانی‌های شاد کنیم. 

انتهای پیام/

نظر شما