شناسهٔ خبر: 26734009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

محمودی شاه نشین مطرح کرد؛

لزوم بهره مندی ازبانوان توانمند ملارد شهریار و قدس در جهت رشد منطقه

نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس گفت: لازم است در حوزه شهرستان های ملارد، شهریار و قدس از توانایی بانوان در جهت رشد و توسعه این منطقه بهره برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد محمودی شاه نشین با حضور در همایش دختران آفتاب که در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد طی سخنانی گفت: باید باور کنیم در این شرایطی که اقتصاد کشور به نفت وابسته است و الان نمیتواند نفت خود را بفروشد و پول به کشور وارد کند ما باید باور کنیم که کشور وارد یک جنگی تمام عیار شده است که اقتصادی نام دارد.

نماینده مردم حوزه ملارد، شهربار و قدس در مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که امروز نیازی به پوشیدن پوتین و لباس جنگی نیست؛ اظهار داشت: باید با به کنار گذاشتن ملاک، معیار و گرایش های سیاسی پا به این جنگ اقتصادی بگذاریم و اگر باورنکنیم با زلزله ی سخت اقتصادی مواجه خواهیم شد.

محمودی شاهنشین با تاکید بر این که دختران ما همیشه در کشور نقش اصلی را داشته اند؛ افزود: این یک شعار نیست و یک نقش واقعی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: الان وقت ان است که مدارا کنیم؛ الان وقت آن است که امید را در دل جوانان زنده نگه داریم و این، وظیفه مهم مادران است، امروز تنظیم اقتصاد خانواده، شادابی خانواده و رونق بازار مهر ورزی در خانواده برعهده مادران است.

به گزارش مهر، نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در پایان سخنان خود افزود: در استان تهران و شهرستان هایی که در حوزه انتخابیه بنده است؛ می بایست از بانوان به نحو مطلوب و کارآمدتری استفاده کرد و نظر و عقیده بنده بر این است که توانایی و کارهایی که خانم ها میتوانند انجام دهند مردان در توانشان نیست که میبایست در جهت توسعه و رشد منطقه از این موضوع مهم بهره برد و از دختران آینده ساز کشور در حوزه های مختلف به نحو شایسته استفاده نمود./

پایان پیام

برچسب‌ها:

نظر شما