شناسهٔ خبر: 26733708 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

یک نماینده: تقویت تیم اقتصادی کمترین توقع مردم از دولت است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس،گفت: ترمیم و تقویت تیم اقتصادی و اجرایی کمترین توقع مردم از دولت است.

صاحب‌خبر -

سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ضمن انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: دولت به وجود تیم اقتصادی متشکل و منسجم نیاز دارد که در حال حاضر متأسفانه شاهد چنین چیزی نیستیم.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از عملکرد اقتصادی دولت به ویژه گرانی برخی کالاها افزود: مطالبات و خواسته های به حق مردم، باید از سوی مسئولان شنیده و به آن پاسخ داده شود. مسئول دلسوز و انقلابی با مشاهده مشکلات مردم تا رفع آن دست از تلاش برنمی دارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه امروز دشمن جنگ اقتصادی علیه ما را آغاز کرده و در حال ضربه زدن به منافع کشور است، تصریح کرد: بنابراین تمامی مسئولان باید با انسجام و هماهنگی هر چه بیشتر توطئه ها و طراحی های دشمن را خنثی کنند.

خدادادی با تاکید بر اینکه یکی از راه های مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، استفاده از مدیرانی با انگیزه، جوان، جهادی و همچنین متخصص است، اظهار داشت: معضل ناکارآمدی برخی مدیران اقتصادی باید هر چه سریع تر حل و فصل شود. ما نیازمند مدیرانی کارآزموده، جسور و با روحیه جهادی و انقلابی هستیم که در شرایط بحرانی کشور را مدیریت و اداره کنند.

نماینده مردم ملکان در مجلس با بیان اینکه ترمیم و تغییر تیم اقتصادی و اجرایی،کمترین توقع مردم از دولت است، تأکید کرد: نمایندگان نسبت به ضعف های دولت بی تفاوت نبوده لذا ترمیم تیم اقتصادی کابینه یکی از دغدغه های وکلای ملت است که 180 تن از نمایندگان طی نامه ای خواستار تغییر در این تیم شدند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما