شناسهٔ خبر: 26733564 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی بازی Silly Walk

امروزه دیگر نیازی نیست برای لذت بردن از بازی‌های هیجان انگیز و سرگرم کننده یک کنسول بازی آنچنانی داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه دیگر نیازی نیست برای لذت بردن از بازی‌های هیجان انگیز و سرگرم کننده یک کنسول بازی آنچنانی داشته باشیم و یا یک سیستم کامپیوتری قوی تا بتوانیم خودمان را با بازی‌های مختلف سرگرم کنیم؛ این داستان از آنجا شروع شد که گوشی‌های موبایل به کمک ما آمدند و در پی آن شرکت‌های گوناگون بازی سازی اقدام به ساخت انواع و اقسام بازی با کیفیت و دسته‌های مختلف کردند.

بر همین اساس بازی‌های بسیاری برای گوشی‌های مختلف موجود در بازار که از سیستم عامل‌های خاص خودشان استفاده می‌کنند ارائه شده است که داشتن اطلاعاتی پیرامون آن‌ها خالی از لطف نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان امروز به سراغ معرفی بازی Silly Walk رفته است تا شایدبتواند شما را در انتخاب و دانلود بازی مورد نظرتان راهنمایی کند.

معرفی بازی Silly Walk

بازی Silly Walk

یکی از ویژگی‌هایی که پلتفرم موبایل را از سایر پلتفرم‌ها متمایز می‌کند، وجود بازی‌های به شدت ساده، اما در عین حال سرگرم کننده است؛ بازی‌هایی که ممکن است محیط گرافیکی پر زرق و برق بازی‌های کنسولی را نداشته باشند، اما به واسطه‌ی ایده‌های جالب و بامزه‌ای که دارند، بازیکنان بی‌شماری را به خود جذب می‌کنند.

دانلود کنید:  Hill Climb Racing 2 v1.11.3 ؛ بازی تپه نوردی با ماشین 2 

بازی Silly Walks، مناسب برای سیستم عامل‌های اندروید و آیفون، یکی از همین بازی‌ها است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان با داشتن یک ایده‌ی ساده، اما در عین حال بامزه و جالب، یک تجربه‌ی دوست داشتنی را برای بازیکنان خلق کرد.

Silly Walks یک بازی تک لمسی است؛ به این معنی که تنها کاری که باید در این بازی انجام دهید، لمس کردن صفحه نمایش گوشی بر اساس یک زمانبندی مناسب است.

بیشتر بدانید: بهترین بازی های اندرویدی سال 2017 

با ورود به بازی، کنترل یک آناناس را در اختیار خواهید گرفت که می‌بایست او را در هر مرحله، از انواع و اقسام موانع مختلف عبور دهید و به دوستان زندانی‌اش برسانید و سپس آن‌ها را آزاد کنید!

پا‌های این آنانانس شکل مخصوصی دارند که سبب می‌شود قدم برداشتن‌های او کمی عجیب باشد.

دلیل نام گذاری بازی نیز همین عجیب بودن گام‌های کاراکتر اصلی بازی است.

معرفی بازی Silly Walk

هر بار که صفحه را لمس می‌کنید، این آناناس یک گام رو به جلو بر می‌دارد و سپس روی یکی از پا‌های خود ایستاده و به صورت دایره‌ای حول آن پا دوران می‌کند.

برای آن که بتوانید در جهت مد نظرتان حرکت کنید، می‌بایست در لحظه‌ی مناسب صفحه را دو مرتبه لمس کنید تا در زمانی که پای دیگر آناناس در زاویه‌ی متناسب با مسیرتان قرار گرفته است، آن را روی زمین قرار دهید.

دانلود کنید: Hill Climb Racing 2 نسخه 1.70 / پرطرفدارترین بازی ماشین‌سواری رکوردی در گوشی های هوشمند

پس از آن نیز می‌بایست فرایند بالا را برای گام بعدی نیز تکرار کنید تا به همین شکل کل مسیر مورد نظرتان را طی کنید.

Silly Walks، یک بازی تفننی و دوست داشتنی است که با وجود ایده‌ی ساده‌ای که دارد به خوبی از پس سرگرم کردن بازیکنانش بر می‌آید.

بیشتر بدانید: چگونه بازی های دیتا دار نصب کنیم؟ 

این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است.

اگر به دنبال یک بازی تفننی هستید تا با آن کمی سرگرم شوید، Silly Walks می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای‌تان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما