شناسهٔ خبر: 26733000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری مسابقه داژبال به مناسبت روز دختر در رشت

به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر ، کمیته بانوان داژبال شهرستان رشت همایش و مسابقه ای با حضور چند تیم در پارک بانوان منظریه رشت برگزار کرد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ مهسا نصیرزاده مسوول کمیته بانوان داژبال شهرستان رشت در این خصوص به خبرنگار ما گفت : همزمان با فرا رسیدن ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر "جشنواره فرهنگی و ورزشی اوقات فراغت بانشاط با ورزش" با حضور کمیته های مختلف ورزش همگانی گیلان  صبح امروز در پارک بانوان رشت برگزار شد .

وی ضمن اشاره به حضور ورزشکاران رشته ی داژبال ( وسطی ) در جشنواره مذکور عنوان کرد : کمیته های مختلف زیر مجموعه ی ورزشهای همگانی به اجرای تمرین و مسابقه پرداختند و تیم های داژبال بانوان شهرستان رشت نیز مسابقاتی را برگزار کردند .

نصیرزاده ضمن تشکر از هیات ورزشهای همگانی شهرستان رشت اظهار داشت :کمیته بانوان داژبال شهرستان رشت توانسته است با فعالیت های خود علاقمندان زیادی به خود جلب کند و بحث استعداد یابی برای رده های سنی ، به جد ادامه دارد .

وی از برگزاری تمرینات این کمیته در سالن ورزشی خبر داد و گفت : تمرینات داژبال به صورت منسجم و حرفه ای در سالن مشخص در حال انجام است و امیدواریم که بتوانیم تیم های قوی برای مسابقات استانی و کشوری آماده کنیم.

نصیرزاده در پایان از تعامل خوب و حمایت های  " مهندس قنبرزاده رییس هیات همگانی شهرستان رشت " تشکر کرد.

خبرنگار: طاهره ریحانی

 

نظر شما