شناسهٔ خبر: 26732898 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* دشمنان ملت ایران سه شیفت علیه ما در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مشغول توطئه هستند. در این شرایط حساس دولت باید ستاد مقابله تشکیل داده و مدیران ناکارآمد و بی‌انگیزه را کنار بگذارد.
8949---0912
* سال 76 دولت وقت توسط دبیر شورای عالی امنیت ملی از کیهان خواست هنگام برگزاری اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران، از فساد مالی    مفسدین چیزی ننویسد تا نگاه خارجی‌ها به داخل کشور منفی نباشد! ولی مدیر مسئول کیهان پاسخ دادند به دله دزدها بگویید قبل و حین و بعد از اجلاس دزدی‌های خود را متوقف کنند! درود بر شرف کیهانی‌ها که زبان جبهه حق بوده‌اند. از کیهان عزیز می‌خواهم ماجرای سکه و اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان و قاچاق از مبادی ورودی رسمی را بیش از پیش رسانه‌ای کنند و از ملامت ملامتگران، ذره‌ای نهراسند.
توکلی الیگودرز- لرستان
* 3700 نفر طبق آنچه رسانه‌ای شده، ارز دولتی گرفته‌اند تا خودرو وارد کنند! آیا نیاز امروز جامعه ما این است که افراد خاصی خودروهای گرانقیمت خارجی وارد کنند؟ سازمان‌های بازرسی، نظارتی و... باید با این تخلفات برخورد شدیدی داشته باشند.
1648---0915
* اینکه رهبر معظم انقلاب یک تنه در برابر مفاسد اقتصادی قد علم کنند و تذکر دهند برای هیچ جناحی قابل افتخار نیست. چرا متولیان امر سکوت می‌کنند تا رهبری رأساً ورود کنند؟!
8853---0912 و 3949---0912
* به عنوان یک نیروی انقلابی از مدیر مسئول محترم روزنامه به‌خاطر یادداشت روز اخیرشان با عنوان «گشایش در این تنگه است» تقدیر و تشکر می‌کنم. واقعاً انرژی گرفتیم.
احمد خدادادی از وحیدیه شهریار
* چگونه می‌شود قبول کرد که ارز 3800 تومانی به 8000 تومان و یا سکه 900 هزار تومانی به سه میلیون تومان برسد با این وصف تورم 9 درصد باشد؟!
4396---0913
* آژانس‌های مسافرتی کشور تور تایلند راه انداخته و به ازای هر ویزا هزار یورو به نرخ دولتی پرداخت می‌کنند. وقتی ارزش این ارز در بازار دو برابر می‌باشد آیا این کار دودکردن ذخایر ارزی کشور نیست.
1992---0937
* مسئولان دولتی به فکر کم کردن فشارهای اقتصادی روی زندگی مردم به ویژه قشر متوسط به پایین جامعه باشند؛ به فکر کسانی که خواب مسافرت و تفریح را هم نمی‌بینند و تنها دغدغه آنها تأمین ضروریات اولیه زندگی‌شان است.
0685---0916
* اگر از اسراف برق در وزارتخانه‌ها و دستگاههای دولتی جلوگیری بشود مشکل قطع برق در کشور نخواهیم داشت. صرفه‌جویی را دولت باید ابتدا از خودش شروع بکند.
9438---0912
* کولرهای غیراستانداردی که به صورت قاچاق از مرز وارد کشور می‌شود مصرف برق بسیار بالایی دارند. مردم نباید فریب ارزان بودن این کولرها را بخورند.
2505---0915
* وزیر صنعت و معدن دستور تشدید مبارزه با احتکار و اختفاء کالا را داده است. این درحالی است که هفته قبل لیست خودروهای وارداتی ناگهان مفقودالاثر شد! آیا مردم را دنبال نخود سیاه می‌فرستند؟
5364---0912
* برای زمین زدن فرهنگ این کشور بهتر از این نمی‌شود که دولت بودجه رسانه ملی را که حکم دانشگاه عمومی را دارد در سقف حقوق کارمندان این سازمان تعیین بکند و بعد هم درصدی از این بودجه را بپردازد درنتیجه برنامه‌های این رسانه از تمام شبکه‌ها تکرار در تکرار باشد.
2470---0919
* راه‌اندازی خط تولید آمپول ایرانی مخصوص بیماران کم‌خونی و دیابت در شهرستان کرج مایه نهایت خوشحالی و افتخار برای ما شد چراکه این دارو پیش از این جزو داروهای وارداتی بود.
6263---0938
* پیشنهاد می‌کنم متولیان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برای روشنایی حرم مطهر و اطراف آن از انرژی خورشیدی استفاده کنند.
6711---0912
* وضعیت بوستان‌ها در شهرستان گنبدکاووس برای خانواده‌ها بسیار نامناسب شده است. اراذل و اوباش به خصوص معتادین در دریاچه مصنوعی گنبدکاووس و بوستان شهرداری که در مرکز شهر واقع شده است، جولان می‌د‌هند و برای خانواده‌ها ایجاد مزاحمت می‌کنند و در ملاءعام به کار خریدوفروش مواد مشغولند! از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
ابراهیم مهربانی - گنبدکاووس
* 13 سال از اجرای طرح تعریض مسیر 43 کیلومتری جاده اراک - فرمهین می‌گذرد. به رغم همکاری کشاورزان منطقه در واگذاری زمین برای اجرای طرح متاسفانه حرکت طرح کند و لاک‌پشتی است.
5560---0918
* در اول مهر 96 برای خرید ماشین «تیوولی» با واریز 60 میلیون ثبت‌نام کردیم قرار شد خرداد 97 با واریز مجدد 20 میلیون نقد و 33 میلیون اقساط 18 ماهه خودرو را تحویل بگیریم. ولی اکنون با گذشت بیش از یک ماه از موعد‌ مقرر، شرکت سانگ‌یانگ قیمت 113 میلیونی خودرو را به 160 میلیون رسانده است و از تحویل خودرو ابا دارد. از مسئو‌لین امر درخواست رسیدگی دارم.
3252---0911
* از تولیت آستان سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) درخواست می‌شود مراجع بزرگوار و عالمان وارسته‌ای چون حضرت آیت‌الله العظمی شاه‌آبادی استاد عرفان امام راحل(ره) فخر رازی، آیت‌ا... کاشانی و حضرات آیات حاج‌آقا مجتبی تهرانی، حق‌شناس، خوشوقت، مهدوی‌کنی و... که در جوار حرم این بزرگوار آرام گرفته‌اند همچون مشهد مقدس و قم اسامی این بزرگواران با تاریخ شرح مختصری از زندگی سیاسی-عبادی آنها را در اطراف قبور مطهر اطلاع‌رسانی کنند تا افراد غیرتهرانی که با این ستارگان درخشان و پیروان واقعی اهل‌بیت آشنایی ندارند متوجه آن نوشته‌ها شده و با فاتحه‌ای از کنار این بزرگواران عبور کنند.
عرفانی و حیدری و طاهری
* با مدیریت و تبلیغات صحیح می‌توانیم صنعت گردشگری و صنایع دستی را به یک قطب اقتصادی در کشور تبدیل کنیم. کافی است از راه صحیح آن وارد و به اشتغال مولد و درآمدزایی صحیح مثل دیگر کشورها برسیم.
باقری
پاسخ روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه وزین کیهان مورخ 1397/04/17 در ستون «پیام مردمی»، درخصوص عدم وجود بازار میوه و تره‌بار در شهرک شریعتی، به اطلاع می‌رساند، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با هدف دسترسی آسان شهروندان به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار و کاهش تردد در سطح شهر، پس از بررسی‌های کارشناسی در مکان‌یابی مناسب، اقدام به ساخت و راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار در نقاط مختلف شهر تهران نموده است. در این راستا بازار میوه و تره‌بار شریعتی واقع در عبدل‌آباد، خیابان شهید مطهری شمالی، مقابل سرای محله مشغول ارائه خدمات به ساکنان آن محله می‌باشد و شهروندان شهرک شریعتی می‌توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود به این بازار مراجعه نمایند.

نظر شما