شناسهٔ خبر: 26732693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

افزون بر چهار هزار یزدی تحت پوشش طرح سلامت بنیاد شهید هستند

به گزارش ایرنا، احمد ابراهیمی روز یکشنبه در حاشیه دیدار با چند نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان ابرکوه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در اجرای طرح

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، احمد ابراهیمی روز یکشنبه در حاشیه دیدار با چند نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان ابرکوه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در اجرای طرح یادشده برای رفاه حال والدین شهدایی که قادر به حضور در مراکز درمانی نیستند، از سوی 56 پزشک به همراه مددکاران بنیاد با حضور در منزل ، اقدام به معاینه آنها می کنند.
وی ادامه داد: در صورت نیاز بیماران خانواده های ایثارگران به متخصص و یا مراکز درمانی، توسط پزشکان طرح پایش سلامت به پزشکان متخصص معرفی می شوند.
ابراهیمی افزود: در اجرای این طرح هزینه های درمانی والدین شهدا ، ایثارگران یا جانبازان اعم از روستایی و شهری از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری بیمه تامین اجتماعی پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه تجلیل از شهدا و خانواده آنان امری ضروری است، تصریح کرد: سال گذشته 2 هزار و 250 یادواره و یادبود شهدا با همکاری خانواده های شهیدان با همراهی مردم و مسئولان در استان برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد تصریح کرد: در سال تحصیلی 97-96، 10 هزار دانش آموز در 33 باب مدرسه شاهد استان و چهار هزار دانشجو در 60 مرکز آموزش عالی در رشته های مختلف تحصیل می کردند.
ابراهیمی با بیان اینکه سه هزار و 850 شهید در 327 گلزار شهدا دفن هستند، تصریح کرد: تاکنون 204 گلزار شهدا ، از محل کمک های دولتی ، مشارکت ، حمایت و همراهی خیران و خانواده های معظم شهیدان ساماندهی شد.
به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تکریم خانواده های معظم شهدا که حافظان اصلی ارزش های انقلاب و نظام هستند، از وظایف مهم مردم و مسئولان نظام است.
ابراهیمی با تاکید براینکه شهدا با نثار جانشان اقتدار و عظمت انقلاب را در جهان رقم زدند، یادآور شد : همگان باید برای حفظ ارزشهای انقلاب و پاسداری از خون شهدا بیش از پیش تلاش کنند .
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در دیدار جمعی از خانوادهای معظم شهدا مسایل و مشکلات آنها را در حوزه اشتغال و درمان بررسی کرد.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
7540/ 2047/
انتهای پیام

نظر شما