شناسهٔ خبر: 26732034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محور بروجن ـ لردگان با ۱۷ میلیارد ریال اعتبار ایمن‌سازی شد

R41350/P1377/S6,54/CT1

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال جهت ایمن سازی محور بروجن ـ لردگان عملیات نصب نیوجرسی انجام شد.

صاحب‌خبر -

احمد جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: بیش از 2200 متر نیوجرسی در محور استراتژیک بروجن _ لردگان با هدف ایمن سازی و افزایش امنیت بخشی به سفرها در این محور نصب شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه محور بروجن - لردگان یکی از محورهای پرتردد و تا پایان عملیات چهارخطه شدن آن مستعد حادثه در استان می‌باشد لذا به منظور تسهیل در رفت و آمد ایمن سازی و افزایش امنیت بخشی به سفرها بیش از 2200 متر نیوجرسی در این محور نصب شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: عملیات نصب نیوجرسی یکی از موارد ایمن سازی جاده‌ها و موثرترین روش‌ها در کاهش تصادفات جاده‌ای است به همین دلیل در کیلومترهای 15،24،32 و 55 این محور استراتژیک استان با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال ایمن سازی به صورت اجرای عملیات نصب نیوجرسی صورت گرفت.

جمشیدی خاطرنشان کرد: حدودا نصب هر کیلومتر نیوجرسی حدود 8 میلیارد ریال هزینه در بر دارد که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در طول سال برای بسیاری از محورهای استان اقدام به ایمن سازی نقاط حساس جاده‌ها با نصب نیوجرسی می‌نماید تا با این اقدام ایمنی محورهای مواصلاتی افزایش و به طبع آن شاهد کاهش تصادفات در سطح استان باشیم.

وی گفت: در حوزه راهداری طرح‌ها و پروژه‌ها در زمینه نگهداری راه‌ها، پل‌ها و ابنیه انجام می‌شود که ساماندهی نقاط پرحادثه یکی از مهم‌ترین آن‌ها است که در هر سال با توجه به اعتبارات تخصیص یافته اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نگهداری راه‌ها و اصلاح مسیرها در کاهش تصادفات و آسایش مردم موثر است، تصریح کرد: پروژه‌های راهداری در این حوزه به دو گروه زودبازده با هزینه کم و پروژه‌های بزرگ مانند ایجاد تقاطع‌ها با هزینه زیاد تقسیم می‌شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما