شناسهٔ خبر: 26731942 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بروز تخلفات در جایگاه‌های عرضه سوخت استان گیلان کاهش یافت

R7877/P1377/S6,71/CT11

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: کاهش تخلفات در جایگاه‌ها و مجاری عرضه سوخت نتیجه نظارت‌ها و بازرسی‌های دقیق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گیلان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سیدکاظم دلخوش امروز در دیدار با مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با اشاره به تغییر رویکرد مردم در مصرف فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: با ورود گازطبیعی به چرخه مصرف خانگی استفاده از نفت سفید و نفت‌گاز در منازل مسکونی کاهش یافته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بیشترین تلاش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در حوزه تامین بنزین است گفت: این هدف با مدیریت عالی عوامل شرکت ملی پخش در سطح گیلان به‌گونه‌ای انجام می‌شود که دیگر دغدغه‌ای برای سوخت‌رسانی به بخش‌های مختلف در سطح استان گیلان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود افزایش تقاضا و مصرف بنزین در کشور عرضه بنزین به صورت مطلوبی انجام می‌شود و این امر نشان از مدیریت صحیح در تخصیص منابع است افزود کاهش تخلفات در جایگاه‌ها و مجاری عرضه سوخت نتیجه نظارت‌ها و بازرسی‌های دقیق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه علاوه بر افزایش سطح کیفی ارائه خدمات در استان  گیلان شاهد کاهش تخلفات در جایگاه‌ها و مجاری عرضه سوخت هستیم خاطرنشان کرد: مطالبات و توقعات در حوزه‌های وزارت نیرو باید از سوی قانونگذاران پیگیری و محقق شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با تاکید بر سهمیه 14 درصدی وزارت نفت از بودجه نفت مصوبه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی موفق به دریافت سهمیه خود به طور کامل نشود نمایندگان مجلس آمادگی دفاع و حمایت از این مجموعه را دارند.

دلخوش با اشاره به اینکه در راستای مطالبات مردم نقدهایی به عملکرد برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان گیلان وارد است خاطرنشان کرد: عملکرد مجموعه پخش‌ فرآورده‌های نفتی در استان گیلان عملکردی مطلوب و کارنامه‌ای درخشان است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه اقتصاد کشور ناخواسته در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته است و برای مدیریت این شرایط باید از مدیریت و تدابیری جنگی بهره‌ برد گفت: در شرایط کنونی باید وحدت را سرلوحه خود قرار داد و خروج از این وحدت خیانت به ملت و کشور است.

نماینده مردم‌صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی اصلاحات در ساختار اقتصادی دولت را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: با توجه به جایگاه و اهمیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بی‌توجهی به این بخش  می‌تواند در شرایط کنونی بحران‌زا باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان نفت و پخش فرآورده‌های نفتی جایگاه حساس این حوزه را درک کرده و با مدیریت و ساماندهی مطلوب در حوزه مربوط به کارت سوخت  اقدامات مطلوبی را در دست اجرا دارند افزود: مسئولان حوزه پخش فرآورده‌های نفتی درصدد انجام اصلاحات ساختاری در این حوزه هستند.

انتهای پیام/ش

نظر شما