شناسهٔ خبر: 26731941 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

خدام بارگاه رضوی از دارالقرآن اهل سنت گنبدکاووس بازدید کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا، اعضای کاروان زیرسایه خورشید با نام 'گروه معین الضعفا' که از امروز (یکشنبه) در گنبدکاووس حضور یافتند، عصر امروز با حضور در دارالقرآن

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، اعضای کاروان زیرسایه خورشید با نام 'گروه معین الضعفا' که از امروز (یکشنبه) در گنبدکاووس حضور یافتند، عصر امروز با حضور در دارالقرآن امام شاطبی این شهر با قرآن آموزان و مدیر این مرکز قرآنی دیدار و گفت و گو کردند.
در این مراسم معنوی که با قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) توسط یکی از مداحان و قرائت قرآن توسط یکی از قرآن آموزان همراه بود، پرچم متبرک آستان مقدس آن حضرت بر روی سر قرآن آموزان این مرکز قرآنی گردانده شد.
رابط و دبیر یازدهمین دوره جشن های مردمی زیرسایه خورشید در گنبدکاووس درحاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: خادمان رضوی در قالب این کاروان معنوی، امروز و فردا و نیز عصر روز 29 تیرماه در این شهر حضور خواهند داشت.
علی فدایی افزود: برنامه های متنوع فرهنگی برای خادمان پیش بینی شده که غباروربی گلزار شهدا، بازدید از مرکز کارآفرینی، عیادت از بیماران مراکز درمانی، دیدار با خانواده شهدای شیعه و اهل سنت، شرکت در جشن روز دختر، پرچم گردانی در دریاچه مصنوعی، دیدار با سالمندان، دیدار با مددجویان اداره زندان و حضور در مراسم جشن ولادت امام رضا (ع) در امامزاده یحیی بن زید (ع) از جمله این برنامه ها است.
دبیر یازدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید در شرق گلستان نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: کاروان خدام رضوی که از امروز سفر خود را به شرق این استان شروع کردند تا اول مرداد امسال در این منطقه خواهند بود.
سیدمجتبی مسلمی افزود: در مدت حضور اعضای این کاروان، حدود 90 برنامه فرهنگی و هنری اصلی و برخی برنامه های فرعی و جانبی پیش بینی شده است که در شهرهای مینودشت، دوزین، آزادشهر، نگین شهر، نوده خاندوز، گالیکش، کلاله و مراوه تپه اجرا می شود.
نیمی از جمعیت یک میلیون و 900 هزار نفری گلستان در هفت شهرستان واقع درشرق این استان سکونت دارند.
/3039/1860
انتهای پیام

نظر شما