شناسهٔ خبر: 26731456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان برگزار شد

درخشش ووشوکاران ایران در مسابقات جهانی/ اصفهانی‌ها مدال‌ها را درو کردند

مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان با درخشش ورزشکاران ایران همراه بود. در این مسابقات 4 دختر و پسر از اصفهان عضو تیم ملی بودند و توانستند در مجموع 10 مدال با ارزش به دست آورند.

صاحب‌خبر -

عبد‌الواحد احمدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص مسابقات ووشو‌ی قهرمانی جوانان جهان اظهار داشت: هفتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان با حضور 400 ووشوکار از 45 کشور به میزبانی برزیل و در شهر «برازیلیا» برگزار شد که در این دوره از مسابقات 4 دختر و 4 پسر اصفهانی حضور داشتند.

وی افزود: مهدی خانی، محمد‌علی مجیری، عرفان زارعی و شاهین بنی‌طالبی در بخش پسران و فاطمه جزینی، مینا پناهی، زهرا بت‌شکن و نازنین بازدار در بخش دختران اصفهانی‌های حاضر در این رقابت‌ها بودند.

دبیر هیأت ووشو استان اصفهان تصریح کرد: مهدی خانی در رده 12 تا 15 سال در فرم‌های نن چوئن، نن گوئن و نن دائو به ترتیب مدال‌های برنز، نقره و نقره کسب کرد؛ محمد‌علی مجیری نیز در رده 15 تا 18 سال در فرم‌های نن گوئن و نن چوئن 2 مدال برنز و در فرم ترکیبی دوئلین مدال نقره را از آن خود کرد.

وی در ادامه بیان داشت: فاطمه جزینی در رده 12 تا 15 سال و در فرم دائوشو مدال نقره کسب کرد، نازنین بازدار در رده 12 تا 15 سال و در فرم نن گوئن چهارم شد و زهرا بت‌شکن در رده 9 تا 12 سال مدال برنز فرم دائوشو را کسب کرد؛ مینا پناهی در رده 15 تا 18 سال در فرم نن گوئن مدال نقره به دست آورد و در فرم ترکیبی دوئلین نیز مدال نقره را از آن خود کرد.

احمدیان در پایان یاد‌آور شد: با توجه به این‌که مسابقات جهانی بوده است از سوی وزرات ورزش و جوانان جوایزی به قهرمانان اهدا خواهد شد، هنوز از سوی هیأت ووشو چیزی در نظر گرفته نشده و باید منتظر تصمیم هیأت رئیسه بود؛ اما هیأت ووشو استان اصفهان هر ساله از قهرمانان مسابقات مختلف تقدیر به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/ح

نظر شما