شناسهٔ خبر: 26731139 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روزانه پنج میلیون لیتر سوخت در کردستان توزیع می شود

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: روزانه پنج میلیون لیتر سوخت و فرآورده نفتی در نقاط مختلف این استان توزیع می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کردستان، فریدون یاسمی روز یکشنبه اظهار داشت: توزیع این میزان فرآورده نفتی با 226 دستگاه نفتکش در نواحی 9 گانه این شرکت انجام می گیرد.
وی افزود: سوخت رسانی به روستاها، جایگاه های عرضه، مصرف کنندگان عمده و نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج با تلاش های رانندگان نفتکش ها و پرسنل این شرکت به خوبی انجام می شود.
یاسمی از افزایش نرخ کرایه حمل ناوگان سوخت رسانی استان خبر داد و یادآور شد: با تمهیدات و هماهنگی های انجام شده با سازمان های مربوطه، تلاش می شود پرداخت کرایه های حمل و نقل به حداقل زمان ممکن برسد.
وی با بیان اینکه تامین و انتقال فرآوده های نفتی به مصرف کنندگان و جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی باید به موقع انجام گیرد، اضافه کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، افزایش ایمنی ترافیکی با توجه به شرایط جاده ای استان همراه با تلاش و کوشش بی وقفه ضامن انجام چنین امری است.
در استان کردستان 64 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند.
7355/9102

نظر شما