شناسهٔ خبر: 26730674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فروش سگ‌های تزئینی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد

سگ‌های تزئینی با قیمت میلیونی برای نخستین بار در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته مشهد به فروش رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،فروشنده و مربی آموزش سگ گفت : سگ‌هایی که در غرفه وجود دارند از نژاد فروش سگ‌های تزئینی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد«ژرمن شپرد شولاین» هستند که قیمت این سگ از 15تا 500میلیون تومان است. انواع سگ‌های پاکوتاه و تزئینی نیز در این غرفه به فروش می رسد.

این غرفه دار افزود: قیمت توله سگ‌ها زیر 200میلیون تومان بوده است و قیمت سگ بالغ به 500 میلیون تومان هم می‌رسد.

وی گفت: این سگ‌ها از کشور آلمان به ایران وارد می‌شود و تمامی  این سگ‌ها از نژاد ژرمن‌اند و دارای شناسنامه و پاسپورت است.زیبایی، سلامت و هوش ملاک قیمت سگ‌هایی از نژاد ژرمن است.

متصدی غرفه فروش سگ افزود: اولین سالی است که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد حضور داریم و استقبال و خرید مردم خوب بوده است و امیدوارم این صنعت هرچه بیشتر در ایران رونق یابد.

داریوش صنعتگر  یکی از بازدید کنندگان نمایشگاه گفت: سومین سالی است که از نمایشگاه دام، طیور و آبزیان بازدید می‌کنم، در سال‌های گذشته غرفه فروش سگ آن هم از نوع تزئینی وجود نداشت و بیشتر غرفه‌ها درخصوص خوراک دام، ابزارها و دستگاه‌های دام و طیور بود..

وی گفت: درست است که وجود چنین غرفه با استقبال خوب مردم روبه‌رو شد اما وجود غرفه فروش سگ در نمایشگاه بین‌المللی تعجب برانگیز بوده است و  تنها این غرفه در نمایشگاه دام و طیور اقدام به فروش سگ می‌کند.

این بازدید کننده افزود: در ابتدا که وارد این غرفه شدم ذهنم به سمت غرفه دامپزشکی رفت اما آنچه که دیدم با آنچه که در ذهنم بود بسیار متفاوت است.

نظر شما