شناسهٔ خبر: 26730464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مطالبات گندمکاران باید به موقع پرداخت شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت:مطالبات گندمکاران باید به موقع پرداخت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت روند خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان و همچنین برنامه ریزی و ساماندهی مراکز خرید گندم در استان، با بیان اینکه یک دهم گندم کشور در آذربایجان غربی تولید می‌شود، اظهار کرد: به علت اینکه آذربایجان غربی جزو استان‌های آخر در برداشت محصول گندم در کشور به شمار می‌رود، همواره با کمبود اعتبار در پرداخت بهای گندم مواجه بوده که این نقیصه باید رفع شود.
حسینی ادامه داد: رعایت بهداشت محل نگهداری، ترافیک جاده‌ای و نحوه حمل و نقل و دسترسی به مکان‌های تحویل گندم باید در خرید گندم از زارعان مورد توجه باشد.
وی گفت: توزیع باسکول، روشنایی شب و دوربین مداربسته در محل‌های تحویل از ضرورت‌های این بخش است که برای بهبود عملکرد باید در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: از مدیران کارخانجات و سیلو‌های بخش خصوصی می‌خواهیم تا ضمن رعایت دقیق مفاد کمی و کیفی قرارداد‌های ذخیره سازی، از بروز مشکلات در این زمینه جلوگیری کنند.
گفتنی است در ادامه اعضای حاضر در جلسه در مورد خرید با کیفیت و بهینه سازی ذخیره سازی گندم و تسهیل انبارگردانی مراکز ذخیره سازی به بیان پیشنهادات و راهکار‌های لازم در این زمینه پرداختند.

انتهای پیام/م

تولید یک دهم گندم کشور در آذربایجان غربی

نظر شما