شناسهٔ خبر: 26729236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی:

۸ مسابقه قرآنی ویژه دهه کرامت در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

مشهد- رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت ۸ مسابقه قرآنی در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی شجاع اظهارکرد: واحد محافل و مسابقات اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام علی بن موسی الرضا(ع) مسابقات قرآنی متعددی ویژه گروه‌های مختلف سنی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

وی به برگزاری مسابقه قرآنی «در محضر قرآن ۴» اشاره و عنوان کرد: در این مسابقه ۱۰ سؤال از سوره‌های مختلف قرآن پیرامون پاداش‌های الهی طراحی شده است که علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ تیرماه با حضور در دارالقرآن حرم مطهر در این مسابقه شرکت کنند.

شجاع با بیان اینکه به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) مسابقه قرآنی «گوهر عفاف» برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این مسابقه سؤالاتی از سوره‌های نور، حجاب، احزاب و نساء که به موضوع حجاب و عفاف در قالب پوشش، حجاب در گفتار، چشم، و کردار اشاره دارد، طراحی شده است.

وی «آفتاب طوس»، «فرشتگان آسمانی» و «از قرآن بپرس۴» را از دیگر مسابقات قرآنی دارالقرآن الکریم حرم رضوی معرفی و اظهار کرد: همچنین در ایام دهه با برکت کرامت مسابقات قرآنی «در حریم نور» و «ریحانه النبی(س)» ویژه بانوان در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

نظر شما