شناسهٔ خبر: 26728859 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن اعلام کرد

برگزاری مجمع عمومی سالیانه در پایان تیرماه/پیشرفت مطلوب پروژه‌های ریلی در حال اجرا

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن در پایان تیرماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش‌ خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌‌آهن، نگهداری ساختمان و تأسیسات راه‌آهن در نواحی مختلف راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران توسط این شرکت در حال اجرا است.

در حال حاضر حدود ‌40 پروژه ریلی و عمرانی توسط این شرکت ریلی در دست اجرا است که در این‌باره می‌توان به پروژه زیرسازی و روسازی ‌راه‌آهن میانه - تبریز، اجرای پروژه چهار خطه قطار حومه‌ای تهران - کرج و اجرای پروژه راه‌آهن شمع‌تیغ در مرز افغانستان اشاره کرد.

همچنین تکمیل راه‌آهن خواف - هرات در مراحل مناسبی قرار دارد همچنین در حوزه تأمین بالاست‌ پرداخت حق مالکانه 15 معدن فعال در کشور ‌توسط این شرکت انجام می‌شود.

در حال حاضر بیش از 420 واگن آماده به کار برای حمل بالاست‌ 50 واگن‌ در اختیار حمل بار راه‌آهن از معدن سنگال به بندرعباس فعال در شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن است.

طبق اعلام روابط عمومی شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن، در کنگره تجلیل از یک صد مدیر شایسته ملی به منظور تجلیل از نخبگان مدیریت ایران که با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشوری، بنیان چهره ماندگار ایران و تعدادی از نماینگان مجلس برگزار شد، مدیرعامل شرکت ساختمان و تاسیس راه‌آهن نیز به عنوان مدیر شایسته ملی در کنار یک صد مدیر ملی کشور معرفی شد.

‌تقویت بازار فروش «بالاست» و حضور در مناقصات جدید و همچنین نگاه فرامنطقه‌ای و برون‌مرزی‌ از جمله برنامه‌های آتی خواهد بود.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن به عنوان شرکتی فعال در بورس‌، در پایان تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما