شناسهٔ خبر: 26728855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲۷۰ هزار محصول فرهنگی با محوریت سیره رضوی توزیع می‌شود

۲۷۰ هزار محصول فرهنگی با محوریت سبک زندگی رضوی توسط معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در طول ایام دهه کرامت تهیه و توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -
۲۷۰ هزار محصول فرهنگی با محوریت سیره رضوی توزیع می‌شودبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد ،حجت الاسلام سید جلال حسینی گفت: با توجه به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با هدف تحقق این هدف کتاب‌های متعددی را با موضوعات سیره اهل بیت (ع) تدوین و تهیه کرده است که در طول دهه کرامت به منظور بزرگداشت ولادت پر برکت کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد با سعادت امام رئوف (ع) در اختیار زائران و مجاوران بارگاه منور امام مهربانی‌ها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مسئولان فرهنگی باید برای ارتقای فرهنگ جامعه فرهنگ مطالعه را در بین آحاد مردم ارتقا دهند، افزود: چرا که کتابخوانی رابطه تنگاتنگی با توسعه فرهنگی جامعه دارد.

وی گفت: تولید کتاب یکی از فعالیت‌های فرهنگی به شمار می‌رود که با توجه به مناسبت‌های مختلف در حرم مطهر رضوی از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برای عموم زائران و مجاوران انجام می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها با هدف تشویق و ترغیب دوستداران مکتب اهل بیت (ع) به مطالعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی متناسب با سنین مختلف با محتوای سیره و زندگانی ائمه اطهار (ع) تولید و در برنامه‌های فرهنگی تبلیغی حرم مطهر رضوی توزیع می‌شود.

وی افزود: «پاکان و الماس» در 4 هزار جلد، «من دختر خیابان انقلابم» در 50 هزار جلد، «کبوتران حرم» در 50 هزار جلد، «زیارتنامه کودک» در 10 هزار جلد، «از چشمه تا دریا» در 50 هزار جلد، «آهوانه» در 10 هزار جلد، «مثل امام رضا (ع) باش» در 20 هزار جلد، «اعتراف غلامان» در 30 هزار جلد از جمله کتاب‌هایی است که در دهه کرامت به مخاطبان ارائه می‌شود.

حسینی گفت: مجموعه‌های «آوای انتظار ویژه اپراتور‌های تلفن همراه»، «کاغذ کادو از آرایه‌های هنری حرم مطهر»، «مسابقه شکوه رضوان»، «ویژه نامه کبوتران حرم»، «لوح فشرده صوتی روایت»، «مسابقه خوانش صلوات خاصه حضرت رضا (ع)» از جمله سایر محصولات فرهنگی ویژه دهه کرامت به شمار می‌رود که از سوی اداره تولیدات تهیه و توزیع می‌شود.

لازم به یادآوری است، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، برگزاری مسابقات فرهنگی و انتشار پوستر و کارت پستال، بخشی از فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف به زائران و مجاوران امام رضا (ع) ارائه می‌شود.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

توزیع محصولات  فرهنگی با محوریت سیره رضوی در دهه کرامت

نظر شما