شناسهٔ خبر: 26728420 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

نعمتی:

قوه قضاییه باید با مفسدان اقتصادی با هر جایگاهی برخورد کند/ مشکلات اقتصادی کشور مدیریتی است

سخنگوی هیئت رییسه مجلس، توضیحاتی پیرامون نوع برخورد با مفسدان اقتصادی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

بهروز نعمتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی از اظهارنظرها در روزهای اخیر درباره چگونگی برخورد با مفسدان اقتصادی، گفت: برخورد نظام جمهوری اسلامی ایران با مفسدان اقنصادی قاطع و جدی خواهد بود و تفاوتی ندارد که مفسد اقتصادی در کجای کار قرار گرفته باشد.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، افزود: هر شخصی در هر منظری که تخلف اقتصادی کرده و فساد اقتصادی داشته باشد قوه قضاییه مکلف است که با آن برخورد کند.

اخذ تصممیات ضد و نقیض بین مدیران اقتصادی کشور

وی با بیان اینکه برخورد با مفسدان اقتصادی برای امروز نیست و در تمام مقاطع با این افراد برخورد شده است، ادامه داد: دیده شده که در مقاطع مختلف حتی اگر افرادی دارای مشاغل حساس و بالایی بودند، فسادشان اگر محرز شده باشد با آن فساد برخورد می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عمده مشکلات اقتصادی کشور مدیریتی است، یادآور شد: مدیران اقتصادی کشور با یکدیگر هماهنگ نیستند و تصمیمات اقتصادی که گاهی اخذ می شود نقیض یکدیگر است.

 سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به این فضا علیرغم اینکه مقام معظم رهبری دستور دادند که شورای عالی همانگی سه قوه تشکیل شود، اما این حساسیت وجود دارد که هماهنگی و همدلی بیشتری بین مسئولان اقتصادی کشور ایجاد شود و بر این مبنا اعضای دولت امروز با رییس جمهور دیدار خواهند داشت./

خبرنگار: خدیجه رمضان بیگی

پایان پیام

نظر شما