شناسهٔ خبر: 26727956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

۱۰ برنامه توسط کاروان زیر سایه خورشید در گالیکش اجرا می شود

رابط شبکه‌ی جوانان رضوی و دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه‌ی خورشید شهرستان گالیکش گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بیش از 10 عنوان برنامه در سطح شهرستان برای حضور خادمان رضوی تدارک دیده‌شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ حسین عطار در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید ابتکار خوبی است که می‌تواند در گسترش برنامه‌های مذهبی مردمی مؤثر واقع‌شده و نقشی در توسعه فرهنگ جامعه ایفا کند.

وی افزود: شبکه‌ی جوانان رضوی برای یازدهمین سال پیاپی با برپایی کاروان‌هایی از خدام و پرچم متبرک امام مهربانی‌ها در قالب کاروان مردمی زیر سایه‌ی خورشید در بیش از 25 کشور جهان و 31 استان کشور در ایام دهی کرامت حضور خواهند یافت.

به گفته عطار امسال هم به لطف حضرت رضا (علیهم‌السلام) و برای پنجمین سال پیاپی شاهد حضور کاروان سراسر نور زیر سایه خورشید و مجموعه خادمان امام رضا (علیهم‌السلام) در سطح شهرستان گالیکش هستیم.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بیش از 10 عنوان برنامه در سطح شهرستان تدارک دیده‌شده است اظهار داشت: افتتاح المان و غبارروبی گلزار شهدای گمنام، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا، حضور در روستای صعب‌العبور یورت کاظم، حضور در روستای کیارام و بقعه‌ی متبرک سید حسن علیهم‌السلام، حضور در مرکز کمپ ترک اعتیاد، حضور در دارالایتام، جشن شکوفه‌های نور ویژه‌ی بانوان، جشن بزم نور ویژه‌ی آقایان، طرح عقد زوجین جوان با عنوان با اجازه امام رضا (علیهم‌السلام)........ بله و... ازجمله برنامه‌های این روز است.

عطار تصریح کرد: جشن امسال با شعار «به تو اقتدا می‌کنم» یا علی ابن موسی‌الرضا علیهم‌السلام؛ برگزار می‌شود و آستان قدس در بحث جهادی واردشده است تا در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم قدم بردارد و البته این خود در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت و رهبری است.

رابط شبکه‌ی جوانان رضوی و دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه‌ی خورشید شهرستان گالیکش خاطرنشان ساخت: این کاروان در روز شنبه مورخ 30 تیرماه وارد شهرستان خواهد شد.

وی گفت: مراسم جشن مردمی خادمان امام رضا (علیهم‌السلام) ویژه‌ی بانوان از ساعت 18 در حسینیه‌ی مسجد صاحب‌الزمان (عج) و جشن ویژه‌ی آقایان از ساعت 19 در مسجد جامع شهر گالیکش برگزار می‌شود.

عطار در پایان ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم گالیکش طی چهار سال گذشته در استقبال از این کاروان از آحاد مردم این شهرستان خواست تا در مراسم جشن با حضور خدام رضوی در سال جاری نیز پرشورتر از گذشته حضورداشته باشند.

گفتنی است جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت امسال از 24 تیرماه لغایت 3 مردادماه ( از یکم تا 11 ذی‌القعده) و حدفاصل زمانی میلاد حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) و تولد حضرت رضا (علیهم‌السلام) برگزار می‌شود.

123nilkooh2569 38

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما