شناسهٔ خبر: 26727351 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

چالش بزرگ محرمی در ابتدای حضورش در کرواسی؛ تقابل احتمالی دیناموزاگرب با نماینده رژیم صهیونیستی

سمیرا عبادی

صادق محرمی در ابتدای حضورش در دیناموزاگرب با یک چالش بزرگ دست و پنجه نرم خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - صادق محرمی، مدافع راست جوان اسبق پرسپولیس، پس از ابراز علاقمندی تیم سرشناس دیناموزاگرب، تصمیم گرفت با پیوستن به قهرمان کرواسی، فصل جدیدی را در زندگی ورزشی خود تجربه کند. با این وجود، بداقبالی محرمی باعث شده او در ابتدای حضورش در کرواسی، با یک چالش بزرگ مواجه شود.

تیم فوتبال دیناموزاگرب پس از قهرمانی در مسابقات داخلی کرواسی، باید در مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند و در صورت برتری در دو دیدار حذفی، می‌تواند مجوز حضور در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. طبق برنامه ریزی صورت گرفته، دیناموزاگرب در نخستین ایستگاه، باید به مصاف پیروز مسابقه هاپوئل رژیم صهیونیستی و فلورا تالین استونی برود. دیدار دو تیم در مرحله رفت به میزبانی تیم فلورا تالین با برتری 4-1 نماینده رژیم صهیونستی به پایان رسیده و دیدار برگشت روز سه شنبه برگزار خواهد شد. با ثبت نتیجه قاطع دیدار رفت، به احتمال فراوان دیناموزاگرب باید به مصاف هاپوئل برود. طبق برنامه دیناموزاگرب در دیدار نخست، میزبان رقیب بوده و دیدار برگشت به میزبانی نماینده رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.

با این تفاسیر، حضور یا عدم حضور صادق محرمی در دیدار تیمش مقابل هاپوئل، می‌تواند همراه با یک چالش بزرگ برای این مدافع خوش اخلاق و محجوب باشد. پیش تر احسان حاجی صفی و مسعود شجاعی با حضور در دیدار تیم خود مقابل نماینده رژیم صهیونیستی در یونان، با دردسری بزرگ روبرو شدند و حالا باید ببینیم صادق محرمی چه سرنوشتی خواهد داشت.

 

نظر شما