شناسهٔ خبر: 26726688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

در پیام شهردار قم آمده است:

دهه کرامت فرصتی برای معرفی جایگاه والای حضرت معصومه(س) است

در پیام شهردار کلانشهر قم بمناسبت آغاز دهه کرامت آمده است: دهه کرامت فرصتی است تا ضمن معرفی شخصیت، جایگاه و منویات حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، جشن و سرور و شادمانی در سراسر کشور پراکنده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج از قم، دکتر سقائیان‌نژاد با صدور پیامی فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش متن این پیام به شرح زیر است:

قداست و کرامت شهر مقدس قم، برگرفته از قداست و کرامت بانوی خوبی‌ها، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) است. بانویی که با قدم‌گذاشتن در این شهر، جلوه‌ای الهی و معنوی به آن بخشید و روز به روز آن را بالنده‌تر کرد تا جایی که این خطه مقدس امروز به عنوان جهان‌شهری شیعی، به خاستگاه انقلاب اسلامی و عش آل محمد(ص) تبدیل شد.

بانوی کرامت و مهربانی‌ها و خواهر شمس‌الشموس حضرت رضا(ع) و مریم آل رسول(ص) برکت خاص و ویژه‌ای به شهر قم بخشیده و امروز این شهر، شهر علم، اجتهاد و معنویت بوده و به مامنی برای طلاب علوم دینی، علما و عشاق علوم آل‌الله تبدیل شده است.

در تدبیری ارزشمند فاصله زمانی میلاد سراسر نور و شادمانی حضرت فاطمه معصومه(س) تا میلاد حضرت امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت تعیین شده و این ایام فرصتی است تا ضمن معرفی شخصیت، جایگاه و منویات ائمه معصومین(ع)، جشن و سرور و شادمانی در سراسر کشور پراکنده شود و قم و مشهد در این جشن‌ها جایگاهی ویژه‌ دارند؛ و شهرداری قم نیز به همین مناسبت در کنار شهروندان قم و دوست‌داران خاندان عصمت و اطهار سعی در برگزاری جشن‌های مردمی و شادی در شادی اهل بیت(ع) دارد.

اینجانب ضمن تبریک ایام سراسر سرور و شادمانی میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، از تمام مردم شریف قم مقدس و دوست‌داران خاندان ائمه اطهار(ع) دعوت می‌کنم تا در جشن‌های این ایام باشکوه حضوری فعال، شاد و پرشور داشته باشند.

 

نظر شما