شناسهٔ خبر: 26726503 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

بررسی چالش‎های صنعت گردشگری در «رودررو»

صاحب‌خبر -

برنامه «رودررو» شبکه چهار سیما این هفته میزبان معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی می شود.

به گزارش مهر، برنامه گفتگومحور «رودررو» که به تحلیل موضوعات سیاسی و اجتماعی روز کشور می پردازد، در برنامه دوشنبه ۲۵ تیر، چالش ها و فرصت های صنعت گردشگری را بررسی می کند.

محمد محب‌خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و حرمت الله رفیعی رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران درخصوص صنعت گردشگری به گفتگو می پردازند.

به گزارش سال ۲۰۱۷ سازمان جهانی گردشگری، ایران در شمار ۱۰ کشور برتر در برخورداری از ظرفیت‎های گردشگری است. در این گزارش مجموعه‌ای از شاخص‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی، رفاهی و تفریحی مورد توجه قرار گرفته و ایران با داشتن اقلیمی چهارفصل، تاریخی ۷ هزار ساله، فرهنگی غنی و موثر به عنوان ۱۰ کشور غنی‌ در صنعت توریسم و گردشگری ارزیابی شده است.

اما سوال اینجاست که این ظرفیت بالقوه، چه میزان به فعلیت رسیده و اقتصاد ایران چقدر از ظرفیت‎های اشتغال‌آفرینی و درآمدزایی صنعت توریسم استفاده کرده است؟ برنامه «رودرو» این هفته شبکه چهار سیما به همین منظور به سراغ این موضوع رفته است.

این برنامه به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و دوشنبه ها ساعت ۲۱ به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

برچسب‌ها:

نظر شما