شناسهٔ خبر: 26725932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

ملی پوش دو و میدانی فدراسیون را تهدید کرد

جعفر مرادی ملی پوش دو ماراتن کشورمان در برخی محافل خصوصی ادعا کرد در صورتیکه روال تبعیض آمیز در فدراسیون از بین نرود تیم ملی را رها می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان موفقیت های چشمگیر جعفر مرادی دونده ماراتن و المپیکی کشورمان در این چند سال اخیر نوید روز های خوبی را در دوی مارتن ایران می دهد   اما چالش اخیر و ناراحتی این ورزشکار از نگاه تبعیض آمیز فدراسیون به برخی ورزشکاران باعث شد این ورزشکار به صورت غیر مستقیم فدراسیون را تهدید کند، او معتقد است که  اگر اردویی  خارج از کشور برای ورزشکاران شانس مدال در نظر گرفته می شود باید برای همه قهرمانان و رکورد داران ورزش یکسان باشد.

احساس تبعیض در میان ورزشکاران دو میدانی این ورزشکار کشورمان را به نوعی به یک عاصی تبدیل کرده است  و او را به جایی رسانده که در برخی محافل صحبت از جدایی اش از ورزش ایران و پایان فعالیت در تیم های ملی  به میان آورده است.

با وجود فرصت کمی که تا بازی های آسیایی جاکارتا وجود دارد باید امثال  جعفر مرادی  های ورزش را راضی نگه داشت و با تجهیز آنها در اردوی ها ی مختلف با انگیزه بالا در مسابقات حضور داشت.

به هر حال جعفر مرادی در روز های اخیر مدعی شده است که اگر امکانات لازم را برای او فراهم نکنند او از تیم ملی جدا می شود چرا که توانایی دیدن این تبعیض بین ملی پوشان را ندارد.

جعفر مرادی رکورددار دو ماراتن در ایران و نماینده المپیکی کشورمان محسوب می شود که امید ز یادی برای کسب مدال توسط او وجود دارد.

بیشتر بخوانید:گله مندی رکورد دار دوی نیمه ماراتن ایران از مسئولان دوومیدانی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما