شناسهٔ خبر: 26724488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشهد| خراسان رضوی میزبان مسابقات کشوری ورزش‌های روستایی می‌شود

R41347/P1357/S6,1188/CT1

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی میزبان مسابقات کشوری بومی و محلی بسیج در بخش بانوان در رده سنی‌های مختلف است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا خوش‌باطن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی از 25 تا 27 تیرماه میزبان مسابقات کشوری بومی محلی بسیج در بخش بانوان در رده سنی‌های مختلف است، ورزشکاران از سراسر کشور ظرفیت مسابقات را تکمیل می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: این ورزش از 37 سال گذشته در معرض فراموشی بود و کم کم داشت جای خود را به شبکه‌های اجتماعی می‌داد تا اینکه مجدداً رونق گرفت، اخیراً 600 نفر از ورزشکاران در مسابقاتی که یکی از پارک‌ها برگزار شد شرکت کردند که نتایج خوبی از این رقابت‌ها حاصل شد.

خوش‌باطن خاطر نشان کرد: این هیئت جهت ارتقاء سطح ورزشکاران به اماکن سرپوشیده احتیاج دارد، متغاضیان زیادی در بسیاری از روستاها حضور دارند اما فضای کافی در اختیار آنها نیست، البته قرار بر انجام اموری در این زمینه توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بوده اما تحقق آن مستلزم به صرف زمان زیادی است.

وی تصریح کرد: فضای ورزش‌های کم تحرک مهیا بوده اما برای فعالیت در رشته‌هایی مانند والیبال، فوتبال و نظایر آن مکان خاصی وجود ندارد، باید سرعت انجام امور افزایش یابد تا بتوان به سرعت نتیجه گرفت، بسیاری از روستاهای خراسان رضوی محروم بوده و به تجهیزات ورزشی احتیاج دارند، باید در این زمینه بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما