شناسهٔ خبر: 26724420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

وحید شمسایی: فاتحه فوتسال خوانده شده است؛ در کشور ما تنها چیزی که ارزان شده فوتسال است

سجاد ساوری

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: در کشور ما تنها چیزی که ارزان شده فوتسال است و این خوب نیست.

صاحب‌خبر -

طرفداری-وحید شمسایی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران در خصوص اینکه چرا امسال در لیگ برتر فوتسال حضور ندارد اظهار داشت:

من پیش از این هم ثابت کردم اگر شرایط از نظر مالی فراهم نباشد به هر قیمتی کار نمی‌کنم. من به اصولم پایبندم و همیشه جایی بازی کرده‌ام که آرامش داشته باشم و این را در سال‌های گذشته ثابت کرده‌ام. خیلی جالب است در کشور ما تنها چیزی که ارزان شده فوتسال است و این خوب نیست. من فکر می‌کنم نهایتا ده بازیکن در لیگ برتر فوتسال پول خوب گرفته‌اند که این اصلا خوب نیست.

به گزارش میزان، وی در پاسخ به این سوال که آیا دستمزد مورد نظرش را باشگاهی نتوانسته تامین کند عنوان کرد:

خب همین اتفاق افتاده که من الان بیرون هستم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا برای قرارداد بستن با تیمی رقم نجومی خواسته عنوان کرد:

دوست ندارم در خصوص رقم و این حرف‌ها حرف بزنم، اما معتقدم واقعا فاتحه فوتسال خوانده شده و اگر باشگاهی مثل مس سونگون از فوتسال برود این رشته نابود می‌شود. ما امسال بازیکنی داشتیم که نصف سال قبل پول گرفته و قرارداد بسته و این خوب نیست.

شمسایی درباره سطح لیگ برترد ر فصل جدید خاطر نشان کرد:

ما کلا دو سال واقعا قوی را در لیگ داشتیم. آن سال‌هایی که شش تیم تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگیدند و به نوعی لیگ‌مان قوی بود که تیم ملی قوی هم داشتیم دقیقا مثل فوتبال که امثال برانکو، شفر، قلعه نویی و دایی در لیگ جنگیدند که در نهایت تیم ملی قوی به کی‌روش رسید.

وی در خصوص اینکه آیا از اینکه در لیگ برتر فوتسال حضور ندارد خوشحال است یا ناراحت گفت:

اگر از این آدم‌ها باشم که تحت هر شرایطی بخواهیم در لیگ باشم الان باید از این وضعیت ناراحت باشم، اما اینطور نیست، چون من به هر قیمتی حاضر نیستم حضور داشته باشم.

سرمربی پیشین تیم فوتسال تاسیسات دریایی در خصوص اینکه آیا اعتقاد دارد لیگ برتر امسال از نظر فنی شرایط خوبی ندارد اظهارداشت:

من نمی‌گویم لیگ پویا نیست یا شرایط فنی خوبی ندارد بلکه حرفم این است که لیگ از نظر مالی قوی نیست، ولی تیم‌های قوی و با اصالت می‌روند لیگ لطمه می‌خورد.

شمسایی در مورد اینکه نظرش راجع به برگزاری همزمان جشن بهترین‌های فوتبال و فوتسال چیست گفت:

اینکه این مراسم با فوتبال برگزار می‌شود از این نظر که دیده می‌شود خوب است، اما از این نظر که فوتسالی‌ها نتوانستند اسپانسری مجزا برای مراسم برترین‌ها بگیرند خوب نیست ضمن اینکه من معتقدم نهایتاباید ۴ جایزه به برترین‌های فوتسال داده شود و بیتشر از آن بی مزه می‌شود البته این راهم باید در نظر داشت که نوع انتخاب کاندیدا‌ها هم بسیار مهم است!

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قصد ندارد برای جام باشگاه‌های آسیا به تیمی خارجی برود گفت:

نه، با توجه به اینکه سال‌ها به عنوان سرمربی – بازیکن کار کردم برایم سخت است که به تیمی بروم که سرمربی بالای سرم باشد. اتفاقا پیشنهاد خوب خارجی هم داشتم که از نظر دلاری بد هم نبود، اما احساسم برای این کار خوب نبود.

نظر شما