شناسهٔ خبر: 26721683 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

قتل عام خانوادگی در آمریکا

مرد میانسال آمریکایی بعد از اخراج از محل کارش دست به اقدام هولناکی زد . او بعد از قتل همسر و سه فرزندش ، به زندگی خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، پلیس ایالتی دلاور درآمریکا در تماس اهالی محله ای از ماجرای یک قتل عام خانوادگی با خبرشد. ماموران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند. آنها زمانی که پا به خانه زوج همسایه گذاشتند، مشاهده کردندکه متیو ادواردز ۴۲ ساله و همسرش جولی ادواردز ۴۱ ساله، دختر ۴ ساله و دو پسر ۶ و ۳ ساله آنها به قتل رسیده اند به نظر می رسید که آنها براثر شلیک گلوله از پای در آمده اند.

وسایل خانه بهم ریخته نبود و به نظر می رسید باید فردی آشنا مرتکب این جنایت شده باشد . ماموران به تحقیق از همسایه ها پرداختند که معلوم شد آن شب کسی وارد خانه قربانیان نشده است . ماموران متوجه شدند پدر خانواده از کار اخراج شده و همین موضوع باعث شده او دچار ناراحتی اعصاب شود . او ابتدا اعضای خانواده اش را کشته و بعد با همان سلاح به خود شلیک کرده و به زندگی اش پایان داده است.

ویلفردو ریورا ۶۰ ساله که همسایه این خانواده بود به پلیس گفت : آنها را یکشنبه شب در خانه شان دیدم. با متیو ادواردز صحبت کردم .

او می گفت که فرزندانش با اسکوتر بازی می کنند. شب بعد با اجسادشان رو به رو شدیم. آنها نزدیک به ۱۰ سال بود در آن خانه زندگی می کردند. او با بچه هایش بیرون می آمد و بازی می کرد. این اواخر از کار بیکار شده و به افسردگی مبتلا شده بود .

زمانی که از مرگ آنها با خبرشدم، خیلی شوکه شدم.

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما