شناسهٔ خبر: 26715414 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جشنواره فیلم کودک و نوجوان به مناطق محروم اصفهان می رود

اصفهان - ایرنا - قائم مقام اجرایی سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: راهبرد مسئولان اجرایی این جشنواره، توسعه گستره این جشنواره بویژه در مناطق محروم این کلانشهر است.

صاحب‌خبر -

' عادل دهدشتی ' روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: در این جشنواره سعی شده تا از مشارکت اقشار مختلف کودکان و نوجوانان از جمله معلولان جسمی، نابینایان و کم شنوایان و ناشنوایان استفاده شود.
وی افزود: شهرداری اصفهان برای ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان و نوجوانان امسال برنامه های مختلفی را جهت به نمایش درآمدن فیلم های جشنواره کودکان و نوجوانان پیش بینی کرده است.
قائم مقام اجرایی سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان درباره اقدام های انجام شده برای برگزاری این جشنواره گفت: آزمون کتبی داوران و خبرنگاران این جشنواره روز جمعه گذشته با حضور 500 داوطلب در بخش داوران و 200 داوطلب در بخش خبرنگاران برگزار شد.
وی سن داوطلبان شرکت کننده در آموزن کتبی بخش داوران این جشنواره را 9 تا 14 سال و سن داوطلبان بخش خبرنگاران را 13 تا 16 سال اعلام کرد و افزود: تا سه روز آینده حدود 150 نفر از آنها برای مصاحبه حضوری بخش داوران و 70 نفر نیز برای مصاحبه حضوری بخش خبرنگاران انتخاب می شوند.
دهدشتی اضافه کرد: پس از انجام مصاحبه حضوری، 70 داوطلب برای بخش داوران و 30 داوطلب برای بخش خبرنگاران جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان برگزیده خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه برگزیدگان این مرحله به مدت یک ماه آموزش های لازم را فراخواهند گرفت، افزود: در مرحله نهایی انتخاب داوطلبان یکم شهریور از بین برگزیدگان مرحله سوم، 31 داوطلب برای بخش داوران و 15 داوطلب برای بخش خبرنگاران جشنواره گزینش می شوند.
سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد 8 الی 14 شهریور 97 در شهر اصفهان برگزار می شود.
2093

نظر شما