شناسهٔ خبر: 26709607 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

رده‌ بندی جام جهانی 2018 روسیه

بلژیک نشان برنز را به خانه برد/ باخت دوباره انگلیس مقابل شیاطین‌سرخ اروپا با قضاوت فغانی

تیم ملی بلژیک در دیدار رده‌بندی جام جهانی 2018 روسیه مقابل انگلیس به برتری رسید تا به نشان برنز این رقابت دست یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، دو تیم‌های بلژیک و انگلیس در دیدار رده بندی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه کرستوفسکی سن‌پترزبورگ به مصاف هم رفتند که بلژیک با پیروزی دو بر صفر به مقام سوم جام جهانی دست یافت.

گل‌ها: مونیه (4) ، ازارد (82) برای بلژیک

داور: علیرضا فغانی (ایران)

اخطار: استونز (52)، مگوئائر (78) برای انگلیس

اخراج:-

ترکیب تیم ملی انگلیس:

پیکفورد، جونز، استونز، مگوئائر، تریپیر، رز (لینگارد - 46 )، دایر، دلف، لوفتس چیک( دله‌الی - 84 )، استرلینگ (راشفورد - 46) و هری کین

ترکیب تیم ملی بلژیک: 

کورتوا، فرتونگن، آلدرویرلد، کمپانی، ویتسل، مونیه، تیلمانس (دمبله - 79)، چادلی (فرمالن-39 ) ، دی‌بروین، ازارد و لوکاکو ( مرتنس - 60)

شرح نیمه اول:

ساوت‌گیت در این بازی با سیستم همیشگی خود یعنی 2-5-3 به میدان آمد ولی 5 بازیکن خود را نسبت به مسابقات قبلی تغییر داد. از این طرف مارتینز،  فلینی و دمبله را نیمکت‌نشین کرد و به مونیه و تیلمانس بازی داد و با سیستم 3-4-3 شیاطین‌سرخ را راهی دیدار رده بندی کرد.

بلژیکی‌ها در اولین دقایق بازی روی یک ضد حمله در دقیقه 4 روی پاس چادلی توسط مونیه به گل رسیدند. پس از گل بازی متعادل دنبال شد و هر 2 تیم سعی در ایجاد موقعیت داشتند تا اینکه در دقیقه 11 دی‌بروینه ضربه‌ای به سمت دروازه انگلیس زد که پیکفورد به خوبی آن را دفع کرد. 

انگلیس در پی جبران گل خورده توپ و میدان را در دست گرفت ولی موقعیت‌های بی‌خطر که به راحتی توسط کورتوا مهار می‌شد ایجاد کرد. از این طرف بلژیک نیز با مثلث فوق العاده خود  میل به ضد حمله داشت و حتی به یک تک به تک خوب رسید که لوکاکو به راحتی آن را از دست داد. 

بلژیک به موقعیت خوبی در کرنر رسید که ضربه آلدرویرلد از بالای دروازه به بیرون رفت. 

شرح نیمه دوم:

در ابتدای نیمه دوم ساوت‌گیت استرلینگ و دنی رز را با راشفورد و لینگارد تغییر داد تا به حملات خود قوت بیشتری بخشد. 

بازی در میانه میدان دنبال می‌شد تا در دقیقه 54 موقعیتی نصیب لینگارد شد که هری کین نتوانست توپ ارسالی را به گل تبدیل کند. 

دقیقه 56 روی یک ضدحمله بلژیک به یک موقعیت خوب رسید که لوکاکو قدر پاس طلایی دی‌بروین را ندانست و توپ را به پیکفورد واگذار کرد. 

در دقیقه 70 جدی‌ترین موقعیت نیمه دوم شکل گرفت، جایی که دایر با کورتوا تک به تک شد و توپ در آستانه ورود به دروازه توسط آلدرویرلد به گل بدل نشد.

انگلیس حملات خود را شدت بخشید و فشار را روی دروازه بلژیک بیشتر و بیشتر کرد. سه‌شیرها روی ضربات ارسالی به شدت خطرناک نشان داد ولی نتوانست دروازه حریف را باز کند. شیاطین سرخ نیز روی ضد حمله‌ها حساب باز کرد، حتی توانست به موقعیتی خوب دست یابد ولی جوردن پیکفورد با سیوی فوق‌العاده مانع گلزنی دوباره مونیه شد. 

ضدحمله‌های بلژیک سرانجام جواب داد و ادن ازارد پاس خوب دی‌بروین را در دقیقه 82 به گل تبدیل کرد. 

حملات انتهایی انگلیس نیز به موقعیت آنچنانی بدل نشد تا بلژیک پیروز میدان شود.

نظر شما