شناسهٔ خبر: 26707630 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گیلان| چک‌های "سپیدرود نوین" پاس نشد

R7877/P1377/S6,71/CT7

چک‌های وعده‌دار مالک باشگاه تازه تاسیس سپیدرود گیلان در نخستین گام به‌دلیل عدم موجودی پاس نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، در حالی که مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با عدم تمکین از رای دادگستری رشت و دور زدن قانون باشگاه سپیدرود گیلان را تاسیس کرده است چک‌های وعده دار "محمد نوین" مالک این باشگاه پاس نشد.

"نوین" مالک غیرقانونی  مورد حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال گیلان تاکنون هیچکدام از بدهی‌های پیشین بازیکنان و باشگاه را پرداخت نکرده و همه را با چک‌های مدت‌دار آرام کرده است و حالا که زمان وصول چک‌ها رسیده، موجودی حساب برای پاس شدن چک‌های وعده‌دار کافی نبوده است.

احتمال پاس نشدن چک‌ها از روزی قوت گرفت که چند روز پیش اعتراض خداداد عزیزی به سرپرست تیم نوین، رسانه ای شد که چرا تاریخ روی چک برای روز 22 تیرماه که روز جمعه است صادر شده است.

عدم پاس شدن نخستین وعده مالی محمد نوین که بدون شک مهمترینش هم بود زنگ خطر را برای مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و رئیس هیئت فوتبال استان به صدا در آورده استکه تمام اعتبار خود را در گروی حمایت از تیم نوین خرج کرده‌اند.

جواد تن‌زاده که بر مبنای رای صادره شعبه ششم دادگستری رشت، تنها مالک قانونی سپیدرود لیگ برتری رشت است، بر مبنای تایید مراجع ذی صلاح بیش از 5 میلیارد تومان برای سپیدرود هزینه نقدی کرده و بیش از 2 میلیارد تومان هم تعهد مالی در آینده برای خود ایجاد کرده است.

بعد از تغییر نام غیرقانونی تیم فوتبال لیگ برتری سپیدرود رشت به سپیدرود گیلان با تاسیس باشگاهی جدید توسط اداره کل ورزش و جوانان گیلان، حمایت از محمد نوین که نتوانسته تعهدات مالی خود را در نخستین گام عملی کند، دومین اشتباه مدیریت تازه نفس  ورزش گیلان است.

این اتفاقات در حالی روی داده است که سپیدرود رشت تحت مالکیت تن‌زاده با سرمربیگری علی نظرمحمدی با حضور 16 بازیکن و کادرفنی و با مدیریت تیم فوتبالش توسط قاسم عزیزی در رشت تمرینات خود را دنبال می‌کند و فرامرز الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان بر خلاف رای دادگاه از ثبت قرارداد آنها تا این تاریخ خودداری کرده است.

انتهای پیام/ش

نظر شما