شناسهٔ خبر: 26705469 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

اولین جلسه ستاد اربعین سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد

اولین جلسه ستاد اربعین حسینی سازمان بسیج دانشجویی در سال ۹۷ برگزار و به بررسی عملکرد بسیج دانشجویی در اربعین ۹۶ پرداخته شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: اولین جلسه ستاد اربعین حسینی سازمان بسیج دانشجویی در سال ۹۷ به ریاست معاون هماهنگ کننده این سازمان برگزار و در آن به بررسی عملکرد بسیج دانشجویی در اربعین ۹۶ پرداخته شد.

علی بهرامی مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی پیرامون این جلسه ستاد اظهار داشت: بسیج دانشجویی با همکاری دستگاه‌های آموزش عالی و سازمان وظیفه عمومی ناجا در سال ۹۶ موفق به صدور مجوز خروج از کشور ۴۵۰۰۰ نفر از دانشجویان مشمول پسر به صورت رایگان برای شرکت در پیاده روی اربعین کرد؛ که بخشی از این تعداد هنوز ورودشان به کشور ثبت نشده است و بایستی هرچه سریعتر با در دست داشتن گذرنامه به نزدیکترین اداره نظام وظیفه محل سکونت خود مراجعه نمایند؛ لازم به ذکر است دانشجویانی که ورودشان به کشور ثبت نشده است ممنوع‌الخروج می‌باشند.

بهرامی افزود: همچنین بسیج دانشجویی در قالب ۲۵۰ کاروان اقدام به اعزام قریب به ۱۱۰۰۰ نفر از دانشجویان علاقه‌مند به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی کرد.

وی در پایان گفت: راه اندازی اسکان‌های متمرکز ۱۰۰۰۰ نفری در شهر‌های مقدس نجف و کربلا و راه اندازی مواکب مرزی، دانشجویی در مسیر پیاده‌روی از دیگر اقدامات بسیج دانشجویی در اربعین سال ۹۶ بوده است.

نظر شما