شناسهٔ خبر: 26704301 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پرسش و پاسخ کاربری:انتقال کریستیانو رونالدو (2)

PILARO TEAM YEDDER

صاحب‌خبر -

همانطور که احتمالا طی روزهای اخیر خوانده اید کریستیانو رونالدو پس از 9 سال از رئال مادرید جدا شد و این جدایی با واکنش های زیادی همراه بود , پرسش و پاسخی ترتیب دادیم تا با نظرات کاربران طرفداری و جمعی از نویسندگان ( محمد فیروزی , شهروز حدادیان , میلاد گودرزی , جواد رحمانی و احسان ولی دوست) در این رابطه اشنا شویم , این پرسش و پاسخ شامل پنج بخش مختلف میباشد , که نظرات هواداران رئال مادرید , یوونتوس , بارسلونا , سری آ و منچستر یونایتد را باهم خواهیم خواند .

به دلیل طولانی و خسته کننده نشدن پرسش و پاسخ این 5 بخش را به دو قسمت تبدیل کردیم که در قسمت اول نظرات هواداران رئال مادرید و یوونتوس و سری آ مورد بررسی قرار گرفت و حالا نظر هواداران بارسلونا و منچستریونایتد را خواهیم خواند.
(بر روی نام هر کاربر که کلیک کنید به صفحه مخصوص همان کاربر هدایت میشوید)
 

بخش چهارم : هواداران بارسلونا

پایان رقابت مسی-رونالدو غمناکه؟

اباذر (فوتبال فن 1990): به 9 سال گذشته که نگاه میکنیم، می بینیم که شاهد بزرگترین دوئل انفرادی تاریخ بودیم و برای 9 فصل متمادی از موفقیت ها و ناکامی های فوتبالیست های محبوب مون شاد شدیم و رنجیدیم و زندگی کردیم. حالا با انتقال رونالدو به یوونتوس، لالیگا یکی از دو ابرستاره خودش رو از دست میده و تقابل و جدال مسی - رونالدو از اون فاز مستقیم و رودرروی قبلی خارج میشه و این برای کسانی که به مدت تقریبا یک دهه، اوج زیبایی های فوتبال رو در این دوئل تاریخی دیدن، اتفاق غم انگیزیه

(مرجع تقلید کاتالونیا) پیمان : بدون شک و تردیدی پایان این رقابت نه تنها برای طرفداران این 2 بازیکن، بلکه برای اکثر هواداران فوتبال غم انگیزه چون با احتساب سال های باقی مانده تا بازنشستگی این دو نفر، 20 سال از دنیای فوتبال تحت تاثیر رقابت این 2 نفر قرار گرفته و با عملکرد معرکه ای که داشتند باعث شدند بزرگانی مثل ژاوی اینیستا اسنایدر ریبری نویر و ... زیر سایه ی این دو نفر قرار بگیرند. بخش عمده ای از زیبایی های 20 سال اخیر فوتبال رو این دو نفر رقم زدند بنابراین پایان دوران حرفه ای این 2 اسطوره بلاشک برای طرفداران واقعی فوتبال غم انگیزه.

 ( Don Raffaè🏴🏴 ) یحیی : چنین احساسی ندارم، فوتبال همیشه پایان های قشنگی نداره، این دو سوپر استار لحظه های بی‌نظیر زیادی برامون به وجود آوردن و من ترجیح میدم خاطرات خوبی که ساختن رو بیاد بسپرم تازه یادمون نره رقابت اصلی لیگ قهرمانان هنوز پابرجاست، همچنین رقابت کفش طلا و توپ طلا پس این یه شروع جدیده نه یک پایان.

 (مقام آگاه) کامران: به نظر من هیچ چیز غم انگیزی تو این رابطه وجود نداره. تو این مثلث عشقی مسی-رونالدو-توپ :) همیشه مسی دست بالا رو داشته و با جذابیتهای فوتبالیش به هیجان فوتبال کمک کرده. ولی از یک زاویه دیگه برای رونالدو ممکنه غم انگیز باشه چون یک رقیب بزرگ و واقعی رو از دست داده. رقیبی که هر لحظه واداراش میکرد که دلیلی برای بودن داشته باشه و سعی بر بهتر بودن داشته باشه.

(Amir "Leo" Masoud) امیر مسعود :این پایان رقابت رونالدو و مسی نیس ولی پایان رقابتشون در اسپانیا تا حدودی اره غمناکه

(coti)LM10) سامان : شاید غمناکترین حس یه فوتبال دوست ک ضربان قلبش تو دیدن الکلاسیکو ب اخر میرسه باشه و‌منم عاشق فوتبالم (جدا از اینکه بارسایی ام)پس قطعا غمناکه برام؛دلیل دیگم هم اینه هیچوقت دیگه رقابتی مث مسی و کریس وجود نخواد اومد بطور قطع میگم «وجود نخواهد اومد»برا همین ناراحتی داره پایان رقابتی که تو تاریخ ثبت شده و اون رقابت با چشم های خودمون سالها دنبال کردیم.

  -ιɴα 10)‌‌ سینا : به نظرم رقابتشون میتونه جذاب تر بشه و غمی وجود نداره

 محمد مَمَشلی: نمیدونم، فرقی نداره اونورم باشه رقیبن

حالا انگیزه مسی هم پایین میاد؟ 

 اباذر (فوتبال فن 1990): این نکته که رقابت مسی - رونالدو و مقایسه مدام با رقیب، باعث پیشرفت شون شده انکار ناپذیره، اما بشخصه فکر نمیکنم مسی دچار افت انگیزه فاحشی بشه. مسی در طول این سالها نشون داده به موفقیت تیمی بیشتر از دستاوردهای فردی اهمیت داده و از این به بعد هم تمام تمرکز خودش رو برای موفقیت تیم محبوب ش صرف میکنه.

(مرجع تقلید کاتالونیا) پیمان :به نظرم بیشتر از اینکه رونالدو برای مسی عامل محرک برای کسب موفقیت های بیشتر باشه، مسی برای رونالدو این نقش رو داره پس سوال میتونست اینطور مطرح بشه که "آیا انگیزه ی رونالدو پایین میاد یا نه؟ " نظر شخصی من اینه که رونالدو بیشتر از مسی به یه رقیب که بهش انگیزه بده نیاز داره، چون حس رقابت و جنگجویی که داره باعث پیشرفتش میشه نه استعدادش. البته مشخصه که رونالدو استعداد زیادی داره و من نمیخوام منکر این قضیه بشم ولی حس جنگجویی و رقابش باعث میشه که چیزی فراتر از استعدادش ارائه بده که اون رو تا سطحی نزدیک لیونل مسی بالا ببره. در کل با توجه به عدم وجود ستاره ای در سطح مسی تو لیگ ایتالیا احتمالا اون درخشش کافی رو نداشته باشی ولی تو لیگ قهرمانان احتمالاهمون رونالدوی همیشگی رو خواهیم دید.

 ( Don Raffaè🏴🏴 ) یحیی :نه اصلا فکر نمیکنم روش تأثیری بزاره جاه طلبی مسی اونقدر هست که بخواد همیشه بهترین باشه، همونطور که گفتم هم رقابت پابرجاست و شاید حریف های جدیدی هم پیداشون بشه.

  (مقام آگاه) کامران: مسی به هر چیزی که میخواسته رسیده.هیچوقت هم فوتبالش نوسانات رونالدو رو نداشته. فوتبال اون هیچوقت واکنشی به رونالدو نبوده چون همیشه صاحبش بوده. به نظرم اون همچنان مثل یک شاه واقعی کارش رو ادامه میده و سعی میکنه برای تیمش مفید باشه.

  (Amir "Leo" Masoud) امیر مسعود : فکر نمیکنم، فکر نمیکنم در کل انگیزه مسی بیاد پائین چون هنوز بنظرم بین اونها رقابت وجود داره و بین بارسلونا با دشمنش هم قطعا رقابت وجود داره

(coti)LM10) سامان :با این مخالفم ک انگیزه مسی پایین میا
انگیزه مسی هروز بیشتراز روز قبل میشه این‌چیزیه که خودش بیانش کرده و منه بارسایی اینو ازش میبینم؛بازیکنان بزرگ ب راحتی انگیزشون از دست نمیدن و مسی تو اروپا انگیزش بیشتر میشه برای شکست دادن کریس
..

  -ιɴα 10)‌‌ سینا : فکر نکنم

 محمد مَمَشلی: نه اینطوری تو لالیگا بیشتر استراحت می کنه و سی الو جدی تر میگیره

 

 توی الکلاسیکو ها با خیال راحت تری بازی میکنید؟ 

 اباذر (فوتبال فن 1990):همونطور که در دوران پپ - مورینیو، الکلاسیکویی به سطح غیر قابل توصیفی از هیجان وارد شده بود و بعد از خروج این دو نفر از بارسلونا و رئال مادرید، تا حدودی از هیجانات و استرس های این بازی کاسته شد، مسلما خروج رونالدو هم از جذابیت و زیبایی های الکلاسیکو کم میکنه. در الکلاسیکو های مهیج تر پیروزی لذت دو چندان داره و شکست هم تلخی مضاعف و در الکلاسیکو های آرام تر هم لذت پیروزی کمتره و تلخی شکست هم قابل تحمل تر. نبود رونالدو البته برای ما هواداران بارسلونا مایه خرسندیه اما به همون نسبت شیرینی برد در برابر رقیب دیرینه رو کم میکنه

 (مرجع تقلید کاتالونیا) پیمان : پرز بیکار نمیشینه و احتمالا ستاره هایی مانند هازارد و نیمار رو برای تیمش جذب میکنه(اگرچه کسی نمیتونه تا سالیان سال جای رونالدو رو پر کنه) و تنور الکلاسیکو مثل سالیان قبل از مسی و رونالدو گرم میمونه. بنابراین کسی نمیتونه ادعا کنه رئال بدون رونالدو، تیم ساده ایه. گرچه احتمالا تا چند سالی اون ها مشکلاتی خواهند داشت همون طور که بارسا بعد از مسی به مشکل برخواهد خورد.

  ( Don Raffaè🏴🏴 ) یحیی :  رئال مادرید تیم قدرتمندی هست و مهرهاش اونقدری قوی هست که بدون رونالدو بتونه یه بازی خوب رو به نمایش بزاره، الکلاسیکو الکلاسیکو باقی خواهد موند و جدای بازیکن ها هست، حالا چه بهتر که لازم نباشه نگران یکی از بهترین بازیکن های تاریخ تو تیم مقابلت باشی

  (مقام آگاه) کامران: الکلاسیکوی راحتی وجود نداره. رئال همیشه با فلسفه ای که داشته پیش رفته و با پول به دنبال خریدن افتخار و احترام بوده. مطمئنا اونها ستاره های دیگری خریداری میکنن. و با توجه به اینکه رونالدو در چند الکلاسیکوی اخیر کاملا محو بود فکر میکنم جواب خیر باشه. حتی کاسمیرو هم میتونه از رونالدو اثرگذارتر باشه.

 (Amir "Leo" Masoud) امیر مسعود :به قول راموس یه دردسر کمتر میشه ، یه دردسر بزرگ

  (coti)LM10) سامان : قطعا توی الکلاسیکو فقط هوادارا با خیال راحتتری بازی دنبال میکنن وگرنه از لحاظ بازی الکلاسیکو همیشه «الکلاسیکوست»و غیرقابل پیشبینی

  -ιɴα 10)‌‌ سینا : شاید ولی رئال به نظرم قوی تر میشه

 محمد مَمَشلی: رئال رئاله، فرقی نداره اما قطعا نبود رونالدو خیلی به نفع ماست

رئال ضعیف میشه؟ 

 اباذر (فوتبال فن 1990):رئال مادرید بدون رونالدو هم یکی از بهترین ترکیب های دنیا رو در اختیار داره و یقینا همچنان از مدعیان قهرمانی در همه رقابتهاست. چیزی که اما رونالدو در طول این سالها به رئال اضافه کرده بود، قدرت تعیین کنندگی و گره گشایی در مواقع لزوم بود. خصوصیتی که در کمتر بازیکنی در دنیای فوتبال اون هم با چنین قوتی سراغ داریم. آیا امثال بیل، ایسکو و آسنسیو و حتی در صورت خرید ستاره های جدید، امثال هازارد و نیمار میتونن آلترناتیوی برای کریستیانو باشند؟ فکر نمیکنم.

(مرجع تقلید کاتالونیا) پیمان : وقتی شما بهترین گلزن تاریختون رو از دست میدین بدون شک ضعیف میشید ولی باید دید پرز در قبال این جدایی، چه مهره هایی رو برای تیمش میخره، کسی نمیدونه شاید با خرید 2 یا 3 خرید مناسب تیمی خطرناکتر از تیم فعلی درست کنه گرچه تا سال ها دنیای فوتبال مهاجم زهرداری مثل رونالدو نخواهد دید چه برسه به اینکه قابل خریداری در بازار باشه. و پرز هم باید این رو مد نظر داشته باشه که وقتش رو برای مهاجمی مثل رونالدو تلف نکنه و بهتره بهترین مهره هایی که بتونه دوباره رئال رو سرپا کنه پیدا کنه، شاید چند سالی طول بکشه ولی مسلما دوباره رئال همون رئال همیشگی خواهد شد.

  ( Don Raffaè🏴🏴 ) یحیی : فکر میکنم رئال تو زمان بسیار حساسی قرار گرفته و جدایی زیدان و رونالدو میتونه براشون گرون تموم بشه، همه چیز به مدیریت بستگی داره که چجوری این حفره هارو پر کنن و بتونن تیمشون رو مدعی نگه دارن، اما خب هر تیمی یه جایی افت میکنه و اگه قراره رئال افت کنه الان زمان مناسبی بنظر میرسه.

  (مقام آگاه) کامران: رئال ضعیف هست ولی از این ضعیف تر فکر نمیکنم بشه. اونها مدتها باید وقت صرف کنن و بازی بدون رونالدو و پنالتی های سهمیه ای رو تمرین کنن.

 (Amir "Leo" Masoud) امیر مسعود :اگه همین ترکیب رو در پایان فصل نقل و انتقالات داشته باشه مسلما ضعیف میشه ولی باز بستگه به عملکردش تو نقل و انتقالات داره

  (coti)LM10) سامان : ضعیفترین دوران رئال شاید رقم بخوره تو یکی دو فصل اینده ولی چون باشگاهیه که با ستاره خریدن میشناسنش مصداق بارز «کهکشانی»بعد یکی دو فصل باز ب حالت نرمال برمیگرده ولی معتقدم دورانش ب زمانی ک رونالدو بود هرگز نمیرسه.

  -ιɴα 10)‌‌ سینا : خیر

 محمد مَمَشلی: اگه دوتا مهاجم آس نخره قطعا

این واسه قهرمانی ششم بارسلونا در اروپا یه فرصته؟ 

 اباذر (فوتبال فن 1990): با انتقال رونالدو به یوونتوس، حالا یووه با ترکیب فوق العاده ش یکی از مدعیان لیگ قهرمانانه. رئال مادرید هم حتی در صورت ناکامی در خرید فوق ستاره ها باز هم از ترکیب خوبی بهره میبره. بایرن مونیخ با جذب کواچ به دنبال هوای تازه س. منچستر سیتی با تجربه تر میشه و ترسناک تر و البته تیم هایی نظیر لیورپول و منچستر یونایتد هم حرف های زیادی برای گفتن دارن. بنظرم چیزی تغییر نکرده.

(مرجع تقلید کاتالونیا) پیمان : برای بارسا 100% و البته برای یووه ای که بازنده ی همیشگی فینال ها بوده و حالا یه برنده رو تو تیمش داره.

    ( Don Raffaè🏴🏴 ) یحیی :قهرمانی توی اروپا بیشتر به عملکرد خود تیم بستگی داره و نمیشه به ترکیب تیم های رقیب امید بست و پیش بینی کرد، در ضمن رونالدو از رقابت خارج نشده و الان جزو یکی از بهترین تیم های حال حاضر دنیا است، همچنین هنوز مشخص نشده برنامه مدافع قهرمانی برای این دوره از رقابت ها چیه و قراره کدوم بازیکن ها رو به خدمت بگیره، پس این رو نمیشه گفت اما بارسا آمادست و انگیزه بالا و بازیکن های فوق العاده ای برای تحقق این هدف داره

 (مقام آگاه) کامران: اگر مدیران از این فرصت یه تهدید نسازن بله! بارسا احتیاج به یکی دو تا فوق ستاره داره تا بتونه توی رقابت بمونه. تو تیم فعلی همه بار موفقیت روی دوش مسی هست. این تیم احتیاج به یکی مثل هازارد و دیبروین داره تا تمرکز رقبا فقط روی مسی نباشه!

  (Amir "Leo" Masoud) امیر مسعود :به هیچ وجه قهرمانی یک تیم به عملکرد یک بازیکن در یک تیم دیگه بستگی نداره ..فک کنم یه تیم برای قهرمانی باید به اندازه کافی خوب باشه که بود و نبود رونالدو براش فرقی نداشته باشه.

   (coti)LM10) سامان :بله صدرصد یه فرصته چون رقیب اصلی و دیرینه بارسا تضعیف شده و این خود ب خود انگیزه بازیکنان بارسا افزایش میده

  -ιɴα 10)‌‌ سینا : به احتمال زیاد اره

 محمد مَمَشلی: بارسا اگه درست بسته نشه حتی کل رئالم عوض بشه فرقی نداره چون سه ساله به تیمای دیگه باختیم

کدوم گل رونالدو بیشتر از بقیه ناراحتت کرد؟

 اباذر (فوتبال فن 1990): دو گل رو انتخاب میکنم. گلی که در فینال کوپا دل ری 2011 به ثمر رسوند و بارسا رو از رسیدن به دومین سه گانه خودش در عرض سه سال، محروم کرد و گل پیروزی بخش در الکلاسیکوی برگشت لالیگایی فصل 12-2011 که تضمینی بر قهرمانی لالیگای رئال مادرید شد و اون حرکت معروف ش ( کالما، کالما ) که تلخی اون گل رو بیشتر کرد.

(مرجع تقلید کاتالونیا) پیمان : گلی که تو فینال کوپا به بارسا زد

  ( Don Raffaè🏴🏴 ) یحیی :گل هاش توی فینال مقابل یوونتوس

   (Amir "Leo" Masoud) امیر مسعود :خب رونالدو خیلی گل زده ولی گل رونالدو تو بازی برگشت فصل 2011-2012 لالیگا اونم تو نیوکمپ فک کنم دردناک ترینش بود و هم چنین گلی که تو فینال کوپا دل ری 2010-2011 زد، فک میکنم رئال به جز نیمه اول تو اون بازی حرفی برای گفتن نداشت ولی برد!

    (coti)LM10) سامان :گل رونالدو تو فینال کوپادل ری

    -ιɴα 10)‌‌ سینا : -والا حضور ذهن ندارم انچنان

محمد مَمَشلی: نمیدونم، از گلایی که الکی الکی می رفت تو گل بدم میومد و از اینام زیاد میزد 

 یه ارزو به جز کلیشه برای رونالدو 

 اباذر (فوتبال فن 1990): یکی از آرزوهای فوتبالی من بازگشت سری آ به دوران اوج بوده. معتقدم هرگاه سری آ جذاب تر و پرستاره تر بوده، فوتبال هم مهیج تر و لذت بخش تر بوده. امیدوارم حضور رونالدو در یوونتوس، باعث رونق بخشیدن هر چه بیشتر به سری آ بشه.
.
(مرجع تقلید کاتالونیا) پیمان :به عنوان یه رقیب مسلما آرزوهای خوبی ندارم:) امیدوارم زودتر ازدواجش رو رسمی کنه این بچه هاش هم شناسنامه دار بشن:))
[شوخی]
.
  ( Don Raffaè🏴🏴 ) یحیی : -خیلی عادت ندارم برای رونالدو آرزویی بکنم ولی امیدوارم با یووه قهرمان اروپا بشه اونم بخاطر یووه ◻️🖤◻️
.
 (مقام آگاه) کامران:  رونالدو به بیشتر از اونچه حقش بوده تو فوتبال دست پیدا کرده. القائات رسانه ای و تبلیغات وحشتناک اون رو به "غلو شده ترین" بازیکن تاریخ تبدیل
کرده. فقط برای اینکه جواب سوالت رو داده باشم براش تو سری آ و سبک فوتبال فیزیکی و پربرخوردش پنالتی های فراوون و دایوهای موفق آرزو میکنم!
.
  (Amir "Leo" Masoud) امیر مسعود : امیدوارم اگه رئال به یووه برخورد کرد حتی در فینال لیگ قهرمانان فصل بعد رونالدو به رئال گل بزنه!
.
    (coti)LM10) سامان : تنها ارزویی که میتونم برای رونالدو کنم اینه:
موفق شدن تو تصمیمش برای ۷فرزند داشتنش
.
   -ιɴα 10)‌‌ سینا :  تو تیمش موفق باشه (واسه رونالدو)
.
محمد مَمَشلی: : آرزویی ندارم فقط اینکه بعد مسی و رونالدو فوتبال یه مدت میمیره
 

بخش پنجم : هواداران منچستریونایتد

رونالدو رفت یوونتوس میتونست برگرده یونایتد نظرت چیه؟

احسان ولی دوست : رونالدو اگه میخواست هم نمیتونس برگرده منچستر، چه بسا می خواست برگرده و منچستر و مورینیو نخواستنش

حمید (منچستر تاهمیشه): کریس همیشه گفته عاشق منچستره و خیلی از هوادارای منچستر هنوز دوستش دارن ( برخلاف عده ای که خائن میدوننش)
در شایعات بود که رونالدو به منچستر پیشنهاد داده شده ولی منچستر تصمیم گرفته پولش رو برای سایر گزینه ها خرج بکنه که به نظرم کار درستی کردن

اگر برمی گشت احتمالا با مورینیو درگیر می شد و رختکن تیم از دست می رفت 

(shahriar United ) شهریار: شاید اگر خوزه میدونست در پایان فصل قصد جدایی از رئال رو داره سانچز رو جذب نمیکرد. خوزه برای بردن هر کاری میکنه و مشکلش با رونالدو مانع این نمیشد که برای جذبش اقدام نکنه و رونالدو هم قطعا استقبال میکرد. اما با وجود سرمایه گذاری که روی سانچز شده بود احتمال پیشنهاد دادن یونایتد غیرممکن بود چون تمام برنامه های باشگاه تو نقل و انتقالات رو بهم میزد

 (Red Army) ناصر : در کل دوست داشتم بیاد ولی با توجه به این که تو پستش بازیکن داشتیم و از طرفی قبلا منچسترو ترک کرده بود وجهه خوبی نداشت دوباره برش گردونن 

(sam) سام : بعد رفتنش ازش خوشم نیومد یکی از عوامل منچستری شدنم بود ولی بعد رفتنش متنفر شدم پس یووه بهتره:)
 

( tBrad Pit) رادمهر : خوشحالم ک برنگشت یونایتد، چون برنامه بازیای انگلیس خیلی فشردس، و شاید کریس بخاطر سن زیادش اونم توی تیم مورینیو ک بیشتر توی فاز ضدحمله هس کم میاورد 

(Edwin Van der sar) علیرضا  :من خيلى علاقه نداشتم برگرده يونايتد به نظرم يوونتوس انتخاب جذاب و چالش جديدى براش بود

  رونالدوی رئال مادرید یا رونالدوی یوونتوس کدوم رو بیشتر دوست داری؟
 

احسان ولی دوست :واقعا برام مهم نیست و فرقی نداره، رونالدو فقط منچستریش رو دوس داشتم

حمید (منچستر تاهمیشه): رونالدوی یووه چون می تونه اعتبار از دست رفته سری آ رو بهش برگردونه و نشون بده میتونه بدون خط هافبک فضایی رئال هم موفق باشه 

(shahriar United ) شهریار: رونالدو رئال قطعا چون هم تیمی هایی داشت که مثل خودش بهترین بودن و باعث میشدن بهترین عملکردش ر‌و نشون بده

 (Red Army) ناصر : قطعا رونالدوی رئال

(sam) سام : رونالدوی یووه ولی فرق چندانی نداره

( tBrad Pit) رادمهر : رونالدوی رئال، رونالدوی رئال یه فوق ستاره بود، و به نظرم تنها کسی بود ک میتونست میراث دار رائول باشه
ترجیح میدادی بمونه رئال بره یووه یا اینکه به تیم دیگه منتقل بشه؟

(Edwin Van der sar) علیرضا  : واسم فرقى نداره ولى به نظرم اين كه رونالدو رو تو پيراهن جديدى ميبينم قضيه رو جذاب تر ميكنه

 

ترجیح میدادی بمونه رئال بره یووه یا اینکه به تیم دیگه منتقل بشه؟ 
 

 احسان ولی دوست : بازم واقعا برام مهم نیست اما ترجیح میدادم تو سطح اول اروپا واس تیمی جز یونایتد بازی نکنه، البته رفته بود رئال دیگه پس کاریش نمیشد کرد، ترجیح میدادم به MLS منتقل بشه

حمید (منچستر تاهمیشه): دلم میخواست تو یه لیگ دیگه ببینمش تیم هایی که میخواستنش و توانایی خریدشو داشتن محدود بودن که جذاب ترینشون رو انتخاب کرد

(shahriar United ) شهریار:
رئال با رونالدو تو cl دست نیافتنی شده بود از طرفی هم دوست نداشتم بیاد لیگ برتر و روبروی یونایتد بازی کنه تو لیگ های دیگه هم حیف میشد. از رفتنش به یووه راضی هستم.
یه ارزو به جز کلیشه برای رونالدو 

 (Red Army) ناصر : دوست داشتم بمونه و تو رئال خداحافظی کنه ، نهایتا آخرش میرفت ام ال اس 

(sam) سام :  دوس داشتم بره میلان

( tBrad Pit) رادمهر : خیلی دوس داشتم بمونه توی رئال، چون همچنان بهترین بازیکن دنیاس و میتونست بازم برای رئال بدرخشه 

(Edwin Van der sar) علیرضا :اينم واسم فرقى نداشت ولى به نظرم انتخابش درست بود هر چند فكر كنم اگه بوفون كنارش بود تيم خيلى جذاب ترى ميشدن

 

 یه ارزو به جز کلیشه برای رونالدو 

احسان ولی دوست : آرزو میکنم براش یه بار دیگه بتونه تو اولدترافورد بازی کنه :))) البته با لباس یووه و گروهی سی ال مقابل منچستر، این بار وقت شکستشه، البته امیدوارم، کلا آرزوی خوبی نمیتونم براش داشته باشم
.
حمید (منچستر تاهمیشه
):
آرزو می کنم تو فینال لیگ قهرمانان با یووه جلوی رئال قهرمان بشه تا پرز بفهمه چه اشتباهی کرده
.
(shahriar United ) شهریار: آرزو میکنم تو فینال
cl به منچستر ببازه! :)(
.
 (Red Army) ناصر : پشت سرهم توپ طلا رو ببره ، زبون هوا رو هم یاد بگیره بتونه باهاش تبادل نظر کنه
.
(sam) سام: چون از مسی بیشتر خوشم نمیاد میخوام موفق تر از مسی باشه
.
( tBrad Pit) رادمهر : : اقای گلی سری آ (:
.
(Edwin Van der sar) علیرضا  : راستش آرزوى خاصى براس ندارم ولى دوست دارم تقابل يوونتوس و رئال رو فصل بعد ببينم همينطور يوونتوس و پاريس

 

نظر شما