شناسهٔ خبر: 26703497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازیکن سابق تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان:

برای تأمین هزینه‌های درمانم وام گرفتم/ با قدرت به لیگ برتر برمی‌گردم

بازیکن سابق تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان از پایان دوره مصدومیت خود خبر داد و گفت: برای تأمین هزینه‌های درمانم وام گرفتم.

صاحب‌خبر -

تارا جانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به اینکه در مشهد شنیده‌ام، مشکی‌پوشان امسال در لیگ برتر تیمداری می‌کند و از این خبر واقعاً خوشحال شدم، گفت: از آغاز مصدومیتم فقط یک بار برای امتحاناتم به‌ استان خودم رفتم، تمام این مدت در مشهد بودم و کارهای درمانم را پیگیری می‌کردم.

وی با اشاره به‌ اینکه اگر خدا بخواهد 7 روز دیگر مجوز بازی را از دکتر می‌گیرم و با قدرت به‌ لیگ برتر باز می‌گردم، متذکر شد: از تیم مشکی‌پوشان ناراحتم، با وجود اینکه جزء بازیکنانی بودم که عملکرد قابل قبولی داشت، از قراردادم تنها 20 درصد گرفتم و برای درمانم یک پنجم هزینه عملم پرداخت شد.

بازیکن سابق تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان ادامه داد: تا مدتی محل اقامت و هزینه‌ها با باشگاه بود، اما حدود 4 ماه است که هزینه اسکان و دیگر خرج‌ها اضافه شده، من دانش‌آموزم و منبع درآمدی ندارم، چندین مرتبه به‌ باشگاه مراجعه کردم، اما نتیجه نگرفتم.

جانی‌نژاد بیان کرد: حمایت دوست قدیمی‌ام و مربیان زحمتکش تیم ملی و همینطور خانواده عزیزم به‌ من انگیزه بازگشت داد.

وی با تأکید بر اینکه سلامتی‌ برایم اهمیت داشت و این سختی‌ها را تحمل کردم تا دوباره با قدرت به‌ میادین بازگردم، یادآور شد: مربیان تیم ملی جوانان خانم‌ها یاری و شریف، خیلی در این مدت از من حمایت کردند و پیگیر کارهای من بودند، آنها دلیل این محبت را انگیزه من عنوان می‌کنند، مربیان تیم ملی به‌ این اهمیت نمی‌دهند، بازیکن به‌کجا تعلق دارد، با وجود اینکه از منطقه بسیار محرومی راهی تیم ملی شدم، تفاوتی قائل نمی‌شوند و توجه یکسانی به‌ امور بازیکنان دارند.

بازیکن سابق تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان با اشاره به اینکه من برادر و خواهری نداشتم با آنها تمرین کنم، روبه‌روی دیوار می‌ایستادم و به‌ توپ ضربه می‌زدم، اضافه کرد: هیچ وقت سختی‌ها مانع من نشده است، بلکه نقطه قوت من محسوب می‌شود، هرچه بیشتر در تنگنای زندگی قرار می‌گیرم، مقاوم‌تر و باانگیزه بیشتر به‌ راهم ادامه می‌دهم، چیزی نمی‌تواند مرا از موفقیت باز دارد.

به‌ لر بودنم افتخار می‌کنم، اما به تیم تحت قراردادم تعلق دارم

جانی‌نژاد بیان کرد: به‌ لر بودنم افتخار می‌کنم، اما وقتی با تیمی قرارداد می‌بندم، خودم را به‌آن تیم متعلق می‌دانم، حتی وقتی به تیم ملی دعوت می‌شدم، دوست داشتم، نام تیم مشهد باشد، چراکه مربیان این تیم و این استان برایم زحمت می‌کشیدند، من فرصت زیادی نداشتم تا خودم و توانایی‌هایم را به‌ نمایش بگذارم و مصدومیتم نیز سبب شد مدتی دور از میادین باشم، با این حال به‌ فصل پیش‌رو امیدوارم.

بازیکن سابق تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان یادآور شد: هنوز هیچ تیمی از وضعیت من اطلاع ندارد، تمریناتم را زیر نظر پزشک جراحم، اساتید دانشگاه و چند فیزیوتراپیست دنبال کردم، از نظر فیزیکی در شرایط خوبی به‌سر می‌برم و منتظر اجازه پزشک برای آغاز فعالیتم هستم، به خودم و کسانی که در این راه به من کمک کردند، قول داده‌ام که با توکل به خدا و لطف امام رضا(ع)بهتر از همیشه به‌میادین برگردم.

انتهای پیام/ذ

نظر شما