شناسهٔ خبر: 26703060 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

حکایت جالب ملکی از پاس ندادن به منشا در پرسپولیس؛ او از همه بیشتر گرفته بود!

سمیرا عبادی

عباس ملکی امروز به عنوان نماینده باشگاه استقلال، در جمع هواداران معترض این تیم حضور یافته و به صحبت پرداخته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - صبح امروز، هواداران استقلال که از وضعیت تیم محبوب خود در فصل نقل و انتقالاتی و عملکرد مدیران و مسئولان باشگاه ناراضی بودند، مقابل درب وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده و صدای اعتراض خود را به گوش مسعود سلطانی فر رساندند. این اتفاق در حالی رخ داد که طی روزهای گذشته اکثر پیشکسوتان استقلال نسبت به اتفاقات رخ داده در این باشگاه ابراز نگرانی کرده و خواستار رسیدگی وزارت ورزش به وضعیت آبی‌پوشان شده بودند. تعداد معترضان در مقابل درب وزارت، در حدود 200 نفر تخمین زده شده است.

عباس ملکی، عضو هیئت مدیره استقلال، نماینده باشگاه برای صحبت با هواداران معترض بود و سعی داشت هواداران استقلال را به آرامش دعوت کند. ملکی که در نزد علاقمندان به فوتبال بابت مشاجره و درگیری با علیرضا منصوریان چهره‌ای آشنا به شمار می‌رود، امروز در جمع هواداران استقلال صحبت‌های جالب توجهی انجام داده است. این عضو هیئت مدیره استقلال، درباره جدایی برخی بازیکنان به خاطر مسائل مالی، از لزوم تناسب در ترکیب تیم گفته و گادوین منشا و حکایت پاس ندادنِ بازیکنان پرسپولیس به این بازیکن را بازگو کرد. ملکی معتقد است پاس ندادن بازیکنان پرسپولیس به منشا در ابتدای فصل گذشته، بابت این موضوع بوده که او از همه بیشتر می‌گرفته است و باید برای جلوگیری از این موضوع، ترکیب تیم تناسب داشته باشد.

ملکی همچنین صحبت های مهم دیگری را شفاف و بدون پرده با هواداران مطرح کرد تا برخی ابهامات از میان برداشته شود. طبق اعلام ملکی، علی کریمی مصدومیتی کهنه دارد و احتمال پیوستن او به استقلال، کم است. با این حال قرار است پس از مشخص شدن جواب تست های پزشکی این بازیکن در ایفمارک، سرنوشت هافبک ملی‌پوش اسبق سپاهان مشخص شود. ملکیِ شوخ طبع درباره کریمی نیز با بیان جالب خودش، از لفظ درست بشو نیست استفاده کرد!

طبق صحبت های ملکی، احتمال جذب مارکوس نویمایر آلمانی بالاست و مسئولان استقلال، یک بازیکن ایرانی دیگر را نیز برای جایگزینی بازیکنان جدا شده در نظر دارند.

 

نظر شما