شناسهٔ خبر: 26701874 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تعداد بازیکنان Gran Turismo Sport به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

به نوعی می‌توان از ساخت Gran Turismo Sport به عنوان یک چالش برای استودیو پلیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) یاد کرد. چراکه این استودیو بایستی بدون خدشه‌دار کردن نام این سری محبوب، به رقابت با عناوینی نظیر Project CARS و Forza Motorsport می‌پرداخت. در زمان انتشار Gran Turismo Sport، بازی آنطور که باید نتوانست موفق ظاهر شود و به نوعی از کمبود محتوا رنج می‌برد؛ اما با گذر زمان و با پشتیبانی خوب پلیفونی دیجیتال، این عنوان توانست نظر عده‌ی بسیاری از بازیکنان از جمله طرفداران قدیمی را به سوی خود جلب کند به طوری که امروز بیش از ۵ میلیون نفر در حال تجربه‌ی آن هستند.

صاحب‌خبر -
تعداد بازیکنان Gran Turismo Sport به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

به نوعی می‌توان از ساخت Gran Turismo Sport به عنوان یک چالش برای استودیو پلیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) یاد کرد. چراکه این استودیو بایستی بدون خدشه‌دار کردن نام این سری محبوب، به رقابت با عناوینی نظیر Project CARS و Forza Motorsport می‌پرداخت. در زمان انتشار  Gran Turismo Sport، بازی آنطور که باید نتوانست موفق ظاهر شود و به نوعی از کمبود محتوا رنج می‌برد؛ اما با گذر زمان و با پشتیبانی خوب پلیفونی دیجیتال، این عنوان توانست نظر عده‌ی بسیاری از بازیکنان از جمله طرفداران قدیمی را به سوی خود جلب کند به طوری که امروز بیش از ۵ میلیون نفر در حال تجربه‌ی آن هستند.

به تازگی کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi) تهیه‌ کننده Gran Turismo Sport با انتشار توییتی از رسیدن تعداد بازیکنان این عنوان به بیش از ۵ میلیون نفر خبر داد. در این توییت او به زبان‌های مختلف از طرفداران بازی تشکر کرده است.

با توجه به اینکه Gran Turismo Sport در اکتبر سال ۲۰۱۷ عرضه شد و با این حساب هنوز یک سال هم از انتشار آن نمی‌گذرد، این آمار بسیار قابل توجه می‌باشد. مطمئنا پشتیبانی مداوم پلیفونی دیجیتال از بازی نقش به سزایی در رسیدن به این موفقیت داشته است.

از زمان انتشار Gran Turismo Sport توسعه‌دهندگان ضمن اضافه کردن به‌روزرسانی‌های جدید برای بخش تک‌نفره، محتوای بسیاری از جمله GT League، اتومبیل‌ها و پیست‌های جدیدی به بازی اضافه کرده‌اند.

Gran Turismo Sport هم اکنون به صورت انحصاری در دسترس کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار دارد.

نظر شما