شناسهٔ خبر: 26695249 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

حضور سفرای کشورهای فرانسه و آلمان در حرم امام علی(ع) + تصاویر

ابنا

سفرای کشورهای فرانسه و آلمان در عراق طى زيارت بارگاه مطهر امام اول شیعیان از بخشهای تاریخی عمارت حرم مطهر بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ برونو اوبیر سفیر کشور فرانسه در بغداد به همراه مسئول امور خاورمیانه در وزارت خارجه این کشور به زیارت حرم مطهر امام علی(ع) مشرف شدند و به همراه شماری از خادمان بخش روابط عمومی آستان علوی از بخش‌های تاریخی عمارت حرم بازدید کردند.

جیروم بونافون رئیس اداره خاورمیانه در وزارت خارجه گفت: برای اولین بار است که به شهر نجف می آیم. وقتی به بغداد آمدم آقای سفیر به من پیشنهاد کرد که به از شهر نجف دیدن کنم و به حرم امام علی(ع) بیایم.

وی افزود: در شهر نجف به گرمی از ما استقبال شد و با افراد مهمان‌ نواز و خونگرمی دیدار کردیم. تمامی افراد و از هر جای دنیا که به این مکان مقدس می آیند شاهد این مهمان نوازی هستند. من بعنوان یک شهروند فرانسوی بر این روحیه مدارا و بردباری موجود در میان این مردم درود می فرستم. و با وجود این روحیه در میان مردم اینجا احساس راحتی وآرامش پیدا می کنم.

سیریل نان سفیر آلمان در بغداد به زیارت بارگاه مطهر علوی مشرف شد و به همراه جمعی از خادمان بخش روابط عمومی آستان علوی از بخش‌های تاریخی عمارت حرم بازدید نمود و از مشاهده این مکان و حضور در آن ابراز خرسندی کرد.



.................
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما