شناسهٔ خبر: 26692933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کسب 3رتبه برترتوسط بانوان کهگیلویه وبویراحمددر مسابقات کشوری قرآن

دانش آموزان دخترکهگیلویه و بویراحمددرسی وششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت،د موفق به کسب ۳ رتبه برتر کشوری شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان گفت: در سی وششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان دخترکشور در رشته‌های پژوهشی که در شهر مشهد مقدس برگزار شد ۳ دانش آموزان استان موفق به کسب رتبه‌های برتر این مسابقات شدند.

سیدبهاءالدین ملک حسینی افزود: رخساره پایانی از لنده در رشته انشاء نماز رتبه اول، هستی سادات عابدینی از کهگیلویه در رشته نهج البلاغه رتبه اول و سیده زهرا رضوی اصل از شهرستان بهمئی در رشته تفسیر قرآن رتبه دوم کشور را کسب کردند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات بیش از ۸۳ هزار نفر در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند و از مجموع ۱۶ هزار نفر راه یافته به مرحله شهرستانی ۱۵۰ نفر به مرحله استانی با هم رقابت کردند و ۱۵ نفر بهدرخشش دختران استان در مسابقات کشوری قرآن مرحله کشوری راه یافتند.

ملک حسینی ادامه داد: در این دوره از مسابقات دانش آموز رخساره پایانی با کسب بالاترین امتیاز به عنوان قهرمان قهرمانانِ مسابقات پژوهشی قرآن کشور انتخاب شد.

تقی پور رئیس اداره قرآن، عترت ونماز آموزش وپرورش استان هم گفت: بیش از این نیز دانش آموزان پسر استان با کسب ۵ رتبه برتر در جایگاه دوم کشور قرار گرفتند.

انتهای پیام/د

مسابقات قران

نظر شما