شناسهٔ خبر: 26682208 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش عنوان کرد:

آمادگی نیروی دریایی برای استفاده از ظرفیت‌های بندری شهید باهنر

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما آماده هستیم از ظرفیت‌های بندر شهید باهنر بخصوص در حوزه‌های تخصصی بندری و عمرانی بهره ببریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر دریادار دوم مجتبی محمدی در دیدار با مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و حوزه شرق هرمزگان، افزود: منطقه یکم نیروی دریایی ارتش آماده است از ظرفیت‌های بندر شهید باهنر به خصوص در حوزه‌های تخصصی بندری و عمرانی بهره ببرد.

حمیدرضا محمدحسینی، مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و حوزه شرق هرمزگان هم در این دیدار عنوان کرد: بندر شهید باهنر و منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در همسایگی یکدیگر واقع شده و تعاملات بسیار خوبی با یکدیگر دارند و در سایه این تعاملات شاهد رشد ظرفیت‌های اقتصادی کشور هستیم.

وی افزود: همجواری بندر شهید باهنر با منطقه یکم نیروی دریایی ارتش موجب ارتقای هم‌افزایی در حوزه‌های مختلف شده و بحمدالله نگاه راهبردی حاکم بر نیروی دریایی ارتش، ثمرات ارزنده‌ای برای ارتقای فعالیت‌های تخصصی را نیز بدنبال داشته است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و حوزه شرق هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروی دریایی ارتش در راستای دفاع از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش در سالیان اخیر با حضور در آب‌های آزاد و بین المللی و خودکفایی در ساخت تجهیزات و ناوشکن‌ها افتخارات بسیاری را برای ایران اسلامی رقم زده است که مایه مباهات هر ایرانی است.

وی خاطرنشان کرد: منطقه یکم نیروی دریایی ارتش محور اصلی فعالیت های مهم این نیرو در منطقه‌ای استراتژیک است و ما آماده هرگونه همکاری با این مجموعه در بندر شهید باهنر و دیگر بنادر حوزه شرق هستیم.

 

نظر شما