شناسهٔ خبر: 26681922 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گری نویل: لینگارد مرا یاد پارک جی سونگ می اندازد؛ هر تیمی به چنین بازیکنانی نیاز دارد

میلاد وفادار

پیش بینی سر الکس فرگوسن با تعریف و تمجیدهایی که این روزها از لینگارد به عمل می آیند، بار دیگر مهر تایید می خورد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- گری نویل ضمن ستایش از نقش جسی لینگارد در تحرک و پویایی تیم هایش، او را با پارک جی سونگ، هافبک کره ای سال های دور منچستریونایتد مقایسه کرد.

به گزارش ESPN، لینگارد یکی از عوامل ثابت و البته تاثیر گذار تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2018 بود؛ تیمی که اگر در وقت های اضافی مغلوب کرواسی نمی شد، اینک خود را برای یک فینال تماشایی مقابل فرانسه آماده می کرد.

نویل در تحلیل سبک بازی لینگارد گفته است:

میزان دوندگی جسی لینگارد در طول بازی به حدی است که بازی کردن با او برای هم تیمی هایش همانند یک رویا است؛ همچون زمانی که هری کین شاهد دویدن های لینگارد به جلوی خود است. همیشه جی سونگ پارک را در یونایتد به خاطر دارم. همه همچون من در مورد (وین) رونی، (کریستیانو) رونالدو و (کارلوس) ته وز صحبت می کنند اما مهره گم شده تیم جی سونگ پارک بود یا حتی در فصل 8-2007 اوون هارگریوز. در غیاب چنین بازیکنانی، نمی توان از تعادل برخوردار بود. این همان چیزی است که جسی برای تیم به ارمغان می آورد.

نویل در ادامه ساوتگیت و مورینیو را بابت اطمینان کردن به لینگارد، تحسین کرد: 

او در زمینه مشارکت در پویایی تیم، بازیکنی فوق العاده به شمار می رود. او در جام جهانی واقعا خوب کار کرده است. گرت ساوتگیت و ژوزه مورینیو بابت اعتماد کردن به او شایسته اعتبار زیادی هستند. در یونایتد بازیکنان به روز تری همچون (خوان) ماتا، (آنتونی) مارسیال، الکسیس سانچز، (مارکوس) رشفورد، (پل) پوگبا یا (روملو) لوکاکو وجود دارند ولی با این حال جسی یکی از بازیکنانی است که موجب بهتر بازی کردن تیم می شود.

نظر شما