شناسهٔ خبر: 26681807 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پورعلی گنجی و ابراهیمی در تیم منتخب آسیا

مجله انگلیسی FourFourTwo دو بازیکن تیم ملی ایران را در تیم منتخب آسیایی های حاضر در جام جهانی قرار داده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

جام جهانی با ناکامی 4 تیم آسیایی از صعود به مرحله حذفی و همچنین شکست تلخ ژاپن مقابل بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی به پایان رسید. با این حال عملکرد ایران، کره جنوبی، استرالیا و ژاپن مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفت.

یکی از پرفروش ترین مجله های انگلیسی اقدام به انتشار تیم منتخبی از آسیایی های حاضر در جام جهانی کرده که در آن 2 بازیکن از تیم ملی ایران نیز حضور دارند: مرتضی پور علی گنجی و امید ابراهیمی.

FourFourTwo به تمجید از مرتضی پور علی گنجی پرداخت و نوشت: «شوک حاصل از خط خوردن سیدجلال حسینی، فشار زیادی را برای پور علی گنجی ایجاد کرد و او به بازیکنی محوری در خط دفاع ایران تبدیل شد. کسی که باید همراه با مجید حسینی چالش ها را رفع می کرد. اما این بازیکن 26 ساله نشان داد وارث خوبی برای سیدجلال حسینی است.»

در بین هافبک ها نیز نام امید ابراهیمی دیده می شود. او با چنین متنی توضیح داده شده است: «امید ابراهیمی یک ستاره ستایش نشده در فوتبال ایران است. او همواره تلاش می کند به طور منظم در ترکیب حضور داشته باشد. این بازیکن 30 ساله به خوبی از پس وظایف مختلف و گوناگونش بر می آید و این برای تیم ملی بسیار خوب است. ستاره تیم الاهلی در هر بازی پیوند بین خط حمله و دفاع را حفظ می کرد و این در حالی بود که در هر سه بازی تحت فشار قرار داشت.»

نکته جالب این تیم عدم حضور حتی یک بازیکن از عربستان سعودی است.

از تیم کره جنوبی 2 نماینده، از استرالیا 1 نماینده، از ایران 2 نماینده و از ژاپن 6 نماینده در این تیم حضور دارند.

همچنین نحوه چینش بازیکنان 451 است.

ترکیب تیم منتخب آسیا از نگاه FourFourTwo:

چو هیون وو (کره جنوبی)، هیرو ساکای (ژاپن)، مرتضی پور علی گنجی (ایران)، مارک میلیگان (استرالیا)، یوتو ناگاتومو (ژاپن)، سون هیونگ مین (کره جنوبی)، گاکو شیباساکی (ژاپن)، امید ابراهیمی (ایران)، تاکاشی اینوی (ژاپن)، شینجی کاگاوا (ژاپن)، یویا اوساکو (ژاپن)

 

نظر شما