شناسهٔ خبر: 26681629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در بین ۳۷ دانشگاه حاضر در مسابقات؛

دانشگاه آزاد اردبیل قهرمان وزنه‌برداری دانشگاه‌های کشور شد

اردبیل – دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به مقام قهرمانی اولین دوره مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه های کشور در بخش پسران دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، این مسابقات با حضور ۵۹ ورزشکار از ۳۷ دانشگاه دولتی و غیردولتی سراسر کشور به مدت ۲ روز به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

در پایان این رقابت ها و پس از تیم اردبیل که با ۳۹۷.۶ امتیاز قهرمان این مسابقات شد، تیم های دانشگاه آزاد کرمانشاه با ۳۴۷.۶ امتیاز و دانشگاه آزاد تیران با ۲۰۹.۳ امتیاز به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

نتایج انفرادی این رقابت ها نیز به این ترتیب رقم خورد: در وزن ۵۶ کیلوگرم، سامان کریمی از دانشگاه آزاد قروه، محمد محمدی از دانشگاه آزاد تیران و هادی جانی پور از دانشگاه آزاد سیرجان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در وزن ۶۲ کیلوگرم، احد محمدی از دانشگاه آزاد ساری، امیر شجاع فرد از دانشگاه تفرش و حسن بادیه نشین از دانشگاه پیام نور رفسنجان به مقام اول تا سوم رسیدند.

در وزن ۶۹ کیلوگرم، نیما نعمتی از دانشگاه جامع علمی کاربردی زنجان، مرتضی کریمی از دانشگاه آزاد فریدن و امیر امیری از دانشگاه آزاد تیران مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم رضا قاسمی از موسسه آموزش عالی نجف آباد، محمدهادی پورحسینی از دانشگاه آزاد خرم آباد و علیرضا کاردانیان از دانشگاه فنی سنندج موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم نیز حامد نوری از دانشگاه آزاد کرمانشاه، ابوالفضل خرده بین از دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و مهدی نریمانی از دانشگاه سمای کرج اول تا سوم شدند.

در وزن ۹۴ کیلوگرم، امیر حقوقی از دانشگاه سمای تبریز، ابراهیم غریبی از دانشگاه پیام نور اردبیل و رامین دویرانی از دانشگاه آزاد زنجان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۱۰۵کیلوگرم رضا بیرالوند از دانشگاه آزاد بروجرد، اشکان ملاشفیعی از دانشگاه آزاد مرودشت و مهرداد هاشم زاده از دانشگاه آزاد اردبیل مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۱۰۵+ کیلوگرم هم محسن دادرس از دانشگاه محقق اردبیلی، فردین نادری از دانشگاه آزاد اردبیل و محسن ایمانی از دانشگاه آزاد اسلام شهر عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

در این دوره از رقابت ها امیر حقوقی، رضا بیرالوند و محسن دادرس به عنوان قهرمان قهرمانان انتخاب شدند.

نفرات برتراین رقابت ها به عضویت تیم ملی دانشجویان کشور درآمده و به مسابقات جهانی وزنه برداری دانشجویان که شهریور امسال در کشور لهستان برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

نظر شما