شناسهٔ خبر: 26680351 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آس: اختلاف با پرز، تنها دلیل جدایی رونالدو از رئال

reza almi

صاحب‌خبر -

مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو رونالدو همان طور که پس از فینال کیف گفته بود از رئال رفت. او به صورت رسمی دلیلی برای رفتنش اعلام نکرد اما همه می دانند که اختلافش با پرز علت اصلی رفتن وی بوده است. رونالدو ترجیح داد که در مورد رئال صحبت نکند تا در تیمی که 9 سال عاشقانه به آن خدمت کرده حاشیه سازی نکند اما هواداران و خودش بهتر از هر کسی می دانند که فلورنتینو پرز مقصر اصلی جدایی او بود.

رابطه رونالدو و پرز سالهاست که به هم خورده است اما این رابطه روز به روز بدتر و بدتر شد. رونالدو در سال 2008 توسط رامون کالدرون برای رئال مادرید خط خورد تا یک سال بعدش در دوران حضور پرز در رئال به برنابئو بیاید. پرز در ابتدا می خواست انتقال را به هم بزند چرا که 96 میلیون یورو را مبلغی نجومی می دانست و می خواست کاکا را به عنوان ستاره جدید تیمش معرفی کند.اما رقم فسخ قرارداد بالایی که وجود داشت باعث شد پرز قید این ماجرا را بزند و رونالدو را نگهدارد. رابطه این دو به تدریج بدتر و بدتر شد. ماجرا وقتی نگران کننده شد که پرز در تابستان 2017 به رونالدو قول داد دستمزدش را بیشتر کند اما زیر حرفش زد.

رونالدو و پرز به صورت کجدار و مریز همدیگر را تحمل می کردند تا آن که 7 دسامبر همه چیز به هم ریخت. در شبی که رونالدو پنجمین توپ طلایش را برد و گفت که می خواهد هفت فرزند و هفت توپ طلا داشته باشد، پرز به جای آن که از ستاره تیمش تعریف کند قربان صدقه نیمار رفت و گفت که بازیکن برزیلی باید به رئال بیاید و توپ طلا را ببرد. در همان زمان ژرژ مندس وکیل رونالدو با باشگاه تماس گرفت و گفت که ستاره پرتغالی قصد جدایی دارد. باشگاه نه تنها مخالفتی نکرد بلکه اعلام کرد که با 100 میلیون یورو اجازه جدایی وی را صادر خواهند کرد.

ماه ها بود که مدیران رئال از جدایی رونالدو خبر داشتند. یکی از دلایل اصلی جدایی زیدان از رئال هم همین بود چرا که نمی خواست شاهد رفتن بزرگترین ستاره اش از تیم باشد. رونالدو پس از فینال کیف به صراحت اعلام کرد که قصد دارد از رئال برود. مدیران رئال از این ماجرا تعجب نکردند چون از همه چیز خبر داشتند.شاید خیلی ها فکر می کردند باشگاه ، دستمزد رونالدو را افزایش می دهد و همه چیز حل می شود اما این بار قرار نبود که رونالدو، پرز را ببخشد. بر خلاف بارسایی ها که در سالهای اخیر بارها ناز مسی را کشیدند، پرز تمایلی به این کار نداشت. مدیر رئال، رونالدو را هرگز تحمل نکرد چرا که خرید رامون کالدرون بود و حالا پرز در رئال مانده و رونالدو رفته است.

پ.ن:هر کسی شرف و انصاف داشته باشه کاملا پرز مقصر می دونه و تمام شواهد هم همین موضوع را نشون میده....

منبع:As

نظر شما