شناسهٔ خبر: 26679999 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

خواهر مسیح علی نژاد:

عرض شرمندگی آقا

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مینا علی نژاد، خواهر مسیح علی‌نژاد در همایش دختران انقلاب دل توشته‌ای خطاب به مقام معظم رهبری قرائت کرد که به شرح زیر است:

نوه ارشد یک مرد انقلابی و غیرتمند از شمال کشور هستم و خانواده من محکم و استوار در امتداد راه شهیدان ایستاده‌اند.

اگر فردی از ما حتی جگرگوشه ما، عزیز ما، با قلم، حرف و کار خود، علیه کشور و مردم ما قدمی بردارد، ما همانند مردم ایران مقابل او می‌ایستیم.

عرض شرمندگی آقا، عرض خضوع آقا، ما آنچه باید انجام دهیم انجام می‌دهیم ما هم جان ناقابلی داریم که در دست گرفته و در راه انقلاب فدا خواهیم کرد، برای ما دعا کن.

عرض شرمساری به زنان باحجاب و مردان غیور سرزمینم دارم؛ ما هم ۴۰ سال در این کشور در کنار شما زندگی و باهم ایستادگی کردیم و تا تکمیل آرمان‌های انقلاب اسلامی بازهم مبارزه خواهیم کرد.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم که همزمان با شب تولد شهید محسن حججی در حسینیه همت واقع در میدان شهدای تهران برگزار شد، خواهر مسیح علینژاد طی مراسمی انگشتر دُر نجف متبرک به ضریح مطهر حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) را به مادر شهید محسن حججی اهدا کرد. او همچنین شال‌های سفیدی که بر روی آن عنوان «فرمانده من» در کنار تصویر رهبر معظم انقلاب و همچنین آرم دختران حجاب نقش بسته بود به میهمانان این برنامه تقدیم کرد.

پس از آن دو مانکن آمریکایی تازه مسلمان شده در صحنه حاضر شدند و شال‌های سفید را بر دوش انداختند.

تصاویرهمایش//همایش دختران آفتاب

نظر شما