شناسهٔ خبر: 26679395 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۱۸- روسیه

فیفا روسیه را تهدید کرد/ رئیس جمهور کرواسی: قهرمان جام جهانی خواهیم بود/ واکنش تیم داوری ایران به انتخاب برای قضاوت رده بندی/پوگبا: گریزمان مانند زیدان در مسیر اسطوره شدن گام بر می‌دارد

خبرگزاری میزان- رقابت های جام جهانی 2018 روسیه به روزهای پایانی خود نزدیک می شود؛ روزهایی پر از هیجان و همزمانی شادی و غم که سهم ما در این روزها شادی از حضور تیم داوری کشورمان در دیدار رده بندی مهم ترین تورنمنت جهانی خواهد بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود؛ روز‌هایی پر از هیجان و همزمانی شادی و غم که سهم ما در این روز‌ها شادی از حضور تیم داوری کشورمان در دیدار رده بندی مهم‌ترین تورنمنت جهانی خواهد بود.
 
.

بیشتر بخوانید: داوران دیدار رده بندی و فینال مشخص شدند/ فینال به فغانی نرسید
بیشتر بخوانید: واکنش فغانی به انتخابش به عنوان داور دیدار رده بندی جام جهانی

دو رقابت باقی مانده جام بیست و یکم شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود تا این جام تیم‌های برتر جهان را بشناسد. شنبه سه شیر‌ها به مصاف شیاطین سرخ می‌روند؛ رقابتی ه. در دور گروهی با پیروزی بلژیکی‌ها به پایان رسیده بود. در اخرین دیدار و فینال جام نیز فرانسه با کرواسی روبه رو می‌شود تا به دومین قهرمانی خود در رقابت‌های جام جهانی دست یابد. در سوی دیگر میدان کرواسی نیز به دنبال تاریخ سازی است.
در زیر مهم‌ترین خبر‌های امروز را بخوانید:

۱. فیفا روسیه را تهدید کرد
فدریکو ریچی از مدیران ارشد فیفا بامداد امروز جمعه در جمع خبرنگاران اعلام کرد فیفا از مسئولان پخش تلویزیونی رقابت‌های جام جهانی خواسته که به پخش تصاویر زنان جذاب حاضر در استادیوم‌ها پایان دهند.
 
.
فیفا پیش از دیدار رده بندی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، رسما اعلام کرد تا اینجای کار آزمایشات تمامی بازیکنان حاضر در جام بیست و یکم منفی بوده و دوپینگی به ثبت نرسیده است.
 

داوران رقابت‌های فینال و رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ مشخص شدند. علیرضا فغانی داور شایسته کشورمان که هم چنان در صدر جدول بهترین داوران این جام قرار دارد، برای قضاوت رقابت رده بندی میان دو تیم انگلیس و بلژیک انتخاب شد. رضا سخندان و محمد منصوری نیز در این دیدار کمک‌های علیرضا فغانی خواهند بود. مالانگ دیدیو و جبرئیل کامارا از سنگالی نیز داور چهارم و داور ذخیره خواهند بود.
 
.
 
کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی در حاشیه نشست ناتو با اعتماد به نفس اعلام کرد که تیم ملی کشورش جام قهرمانی ۲۰۱۸ را یکشنبه در مسکو بالای سر خواهد برد.
 
.

در پی ناکامی تیم ملی انگلیس از رسیدن به فینال انتقادات زیادی متوجه بعضی بازیکنان این تیم گردید. در همین خصوص کوین دی بروینه بازیکن تیم بلژیک ابراز امیدواری کرد رسانه عشق و علاقه‌ای که رحیم استرلینگ هم تیمی وی در باشگاه منچستر بخاطر نمایشش در جام جهانی مستحق آن است، را به او بدهند.
 
.
 
جام جهانی ۲۰۱۸ به روز‌های پایانی خود رسیده و تنها دو دیدار از رقابت‌های این جام باقی مانده است. رقابت‌های رده بندی و فینال این دور از رقابت‌ها روز‌های شنبه و یکشنبه برگزار خواهند شد. دو تیم ملی انگلیس و بلژیک شنبه ۲۳ تیرماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم می‌روند تا تکلیف تیم سوم این جام را مشخص کنند.
 
.
 
تیم داوری ایرانی حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ برای قضاوت دیدار رده بندی این رقابت‌ها انتخاب شدند. این تیم شامل علیرضا فغانی دارو وسط و رضا سخندان و محمد منصوری کمک داور‌ها می‌باشد.
 
.
 
انتظار می‌رود آنتونیو گریزمان مهاجم اتلتیکومادرید در فینال گل زنی کند. گریزمان ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه است و پائول پوگبا معتقد است که هم تیمیش در مسیر اسطوره شدن برای آبی‌ها گام بر می‌دارد.
 
.
 
پس از پیروزی تیم ملی کرواسی در وقت‌های اضافه برابر تیم ملی انگلیس در دور نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸، لورن بازیکن تیم ملی کرواسی مدعی شد از بهترین مدافعان جهان است. بازیکن تیم لیورپول از هواداران خواست پس از موفقیت‌هایی که در رقابت‌های باشگاهی و جهانی به دست آورده به او احترام بیشتری بگذارند.
 
.

۱۰. ژیرو: این فرصت را از دست نمی‌دهیم
اولیویه ژیرو بازیکن تیم ملی فرانسه گفت که تیمش امسال در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ نسبت به دو سال پیش که نتیجه را در فینال یورو ۲۰۱۶ به تیم ملی پرتغال واگذار کرد، تمرکز بیشتری دارد. ژیروی ۳۱ ساله که یکشنبه در رقابت فینال جام جهانی مقابل تیم ملی کرواسی با خروس‌ها به میدان می‌رود، از دومین بازی دور گروهی مقابل پرو جایگزین عثمان دمبله شد.
 
.
 
انتهای پیام/

نظر شما