شناسهٔ خبر: 26677316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیروزی تیم سپیدرود مقابل تیم ملی دانشجویان/ دومین پیروزی شاگردان عزیزی در دیدار تدارکاتی

تیم فوتبال سپیدرود در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی تهران مقابل تیم ملی دانشجویان با دو گل به پیروزی دست‌یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال سپیدرود عصر روز پنج‌شنبه با سرمربیگری خداداد عزیزی در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی تهران در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر یک مقابل تیم ملی دانشجویان به برتری دست‌ یافت.

ایمان صادقى، محسن ایران‌نژاد، میثم تهیدست، امید سام کن، یعقوب کریمى، حسین کعبى، رضا معقولى، محمدرضا مهدوى، میثم فردوسى، حسین ابراهیمى و پویا نزهتى 11 مرد ترکیب اصلی شاگردان خداداد در دیدار مقابل تیم ملی دانشجویان بودند، دیداری که در سه وقت 30 دقیقه‌ای برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت، سرخ‌های شهر باران نیمه دوم را هجومی‌تر آغاز کردند و ماحصل آن یک پنالتی به سود این تیم بود، حسین ابراهیمی این ضربه را در دقیقه 45 مسابقه به گل تبدیل کرد، این گل خیلی زود و در دقیقه 50 پاسخ داده شد، این دو گل پایان تلاش دو تیم در نیمه دوم نبود و سپیدرودی‌ها یک‌بار دیگر در این نیمه توسط محمد لطفی به گل دست‌یافتند تا بازی با نتیجه دو بر یک به سود سرخ پوشان شهر باران در این نیمه به پایان برسد. 

وقت سوم مسابقه دو تیم سعی در تعویض‌های متوالی داشتند و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا سرخ‌های شهر باران با همان دو گل بازی را به پایان برسانند و دومین پیروزی متوالی خود در اردوی 10 روزه تهران را کسب کنند.

به گزارش فارس، تیم سپیدرود در نخستین دیدار تدارکاتی خود در برابر بادران تهران با نتیجه یک‌بر صفر به برتری دست‌یافت و در سومین دیدار تدارکاتی خود، یکشنبه آتی در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود.

انتهای پیام/ذ

نظر شما