شناسهٔ خبر: 26676995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

توزیع لاستیک نرخ دولتی موردنیاز ناوگان جاده ای گلستان آغاز شد

گرگان- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: توزیع لاستیک با نرخ دولتی، موردنیاز ناوگان جاده ای گلستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، ایوب میرشاهی اظهار کرد: به دنبال پیگیری های به عمل آمده با دستگاه های اجرایی و نهادهای ذیربط از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، تشکل های صنفی بخش حمل و نقل و عاملین فروش استان، لاستیک مورد نیاز ناوگان این بخش از نیمه دوم تیرماه جاری با نرخ مصوب دولتی در مراکز پیش بینی شده، توزیع می شود.

وی افزود: مالکین ناوگان باری و مسافری استان فقط می توانند از طریق دریافت حواله از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، لاستیک مورد نیاز ناوگان خود را تامین کنند.

میرشاهی با اشاره به اینکه پنج عامل فروش رسمی در استان مشخص شده، افزود: ناوگان جاده ای غرب استان برای دریافت معرفی نامه (حواله) باید به پایانه مسافربری شهرستان گرگان و ناوگان جاده ای شرق استان، به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گنبدکاووس مراجعه کنند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان متذکر شد: توزیع کنندگان و یا عاملین فروش به هیچ عنوان حق فروش خارج از معرفی نامه را ندارند و در صورت مشاهده، تخلف آنان مصداق عرضه خارج از شبکه مجاز محسوب و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

در استان گلستان حدود هشت هزار و ۵۰۰ ناوگان باری و یک هزار و ۵۰۵ ناوگان مسافربری فعالیت دارند.

نظر شما