شناسهٔ خبر: 26676987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شایسته سالاری از مهم‌ترین نکاتی است که باید در کشور اتفاق بیافتد

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت:شایسته سالاری از مهم‌ترین نکاتی است که باید در کشور اتفاق بیافتد و این در حالی است که این اتفاق رخ نداده و اینجانب نسبت به این موضوع نقد دارم.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زهرا سعیدی دیروز در نشست با جمعی از جوانان فعال اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: بسیار خرسند هستم که در بحرانی‌ترین شرایط کشور، نخبگان و فعالان استان اصفهان با نماینده یکی از شهرستان‌های خود گرد هم آمده‌اند تا بدین وسیله بتوانیم به خروجی‌های مثبتی در زمینه‌های گوناگون برسیم.

وی ادامه داد: شایسته سالاری از مهم‌ترین نکاتی است که باید در کشور اتفاق بیافتد و این در حالی است که این اتفاق رخ نداده و اینجانب نسبت به این موضوع نقد دارم. در دوران جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و هیچ‌کس جز خودمان نمی‌توانیم نسبت به رفع این شرایط کمک کنیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس پیرامون نقش جوانان در مجلس تصریح کرد: یک سری اتفاقات خاص و طرح‌های جدیدی در مجلس رخ داده است، به گونه‌ای که 80 درصد آنها توسط جوانان به وجود آمده و این در حالی بوده که تعدادی از آنها تصویب شده و امید است دیگر طرح‌ها نیز به تصویب برسد.

وی افزود: تنها زیر سایه پرچم مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنم، زیرا حرف ما حرف ولایت است، کار نشد ندارد و همواره سعی در مستقل بودن داشته‌ام.

سعیدی درباره دفاع از حقوق جوانان بیان کرد: مطمئن باشید که تک تک فریادهای من در مجلس بیانگر درد مشترک میان شما جوانان است ولی باید بدانیم که اینجانب قانون‌گذار هستم و در مقام اجرا جایگاهی ندارم.

وی خاطرنشان کرد: در طرح اصلاح به کارگیری بازنشستگان باید بدانیم که 69 نفر از معاونین وزیر بازنشسته هستند و حتی با تغییر یک نفر و میدان دادن به جوانان اندیشه جدیدی به میدان می‌آید.

 

انتهای پیام/م

 

نشست نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با جمعی از جوانان فعال اجتماعی استان اصفهان

نظر شما