شناسهٔ خبر: 26676158 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

پایتخت 6 در مرحله تفکر!

تهیه کننده سریال های سیروس مقدم می گوید چند کار را به صورت موازی پیش می برند که طرح «پایتخت۶»، یک سریال ماورایی و مجموعه «هنگام بیداری» از آن جمله است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، الهام غفوری تهیه کننده سریال «پایتخت» درباره پروژه هایی که در دست طرح و برنامه ریزی دارد، بیان کرد: ما چندین پروژه و طرح داریم که همه را به صورت موازی پیش می برم ولی برای راه اندازی کارهای جدید باید شرایط مالی را بسنجم.

وی ادامه داد: اولویت من فراهم شدن بودجه مالی است و البته فیلمنامه این پروژه ها باید به شکلی منسجم پیش رود تا ببینیم درنهایت کدام یک برای ساخت قطعی می شود.

غفوری اظهار کرد: هم اکنون روی «پایتخت ۶» سیروس مقدم فکر می کنیم، یک سریال ماورایی در دست نگارش است که سعید نعمت الله فیلمنامه آن را می نویسد و فیلمنامه پروژه «هنگام بیداری» نیز در حال نگارش است.

به گفته وی، «هنگام بیداری» که کارگردانی آن با سیروس مقدم خواهد بود پروژه سنگینی است و باید متن آماده شود تا بتوان درباره آن تصمیم گرفت.

وی گفت: همه این پروژه ها را به صورت موازی پیش می بریم تا درنهایت اولویت بندی و زمان بندی کنیم و برای تولید یکی از آنها به نتیجه مشخص برسیم.

برچسب‌ها:

نظر شما