شناسهٔ خبر: 26674885 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون وزیر علوم:

ارتباط تنگاتنگ مراکز آموزشی و صنعتی، دانش آموختگان موفق‌تری تحویل جامعه می‌دهد

وزارت علوم و تحقیقات

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جمع مسئولان مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت: اگر مراکز آموزش عالی در ارتباط تنگاتنگ با مراکز صنعتی باشند می‌توانند دانش‌آموخته‌های موفق‌تری تحویل جامعه دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر،با اشاره به اجرای سند آمایش آموزش عالی در مراکز علمی کشور اظهار داشت: براساس سند آمایش آموزش عالی، مجتمع آموزش عالی شهرستان اسفراین مأموریت خودش را پیدا کرده و باید روی این مأموریت کار کند و اگر مراکز آموزش عالی ما هر کدام مأموریتی داشته باشند یقیناً موفق‌تر خواهند بود و از پراکنده کار کردن پرهیز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، وی افزود: یکی از برکات این مجتمع آموزش عالی، مجاورت آن با مراکز صنعتی بزرگ از جمله مجتمع فولاد و لوله‌گستر است که نمونه‌ای از تعامل بسیار خوب بین صنعت و دانشگاه است.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیئت همراه، در ابتدای ورود به مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی شهرستان اسفراین با حضور در گلزار شهدای گمنام در محوطه این مجتمع با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی را گرامی داشت و سپس از بخش های مختلف مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین بازدید کرد.

انتهای پیام

نظر شما