شناسهٔ خبر: 26673664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صلح جویی اسلام سوغات سفرای خارجی از همدان

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت: دین اسلام با هیچ ملت و کشوری سر جنگ و دشمنی ندارد.

صاحب‌خبر -

صلح جویی اسلام سوغات سفرای خارجی از همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان  با بیان اینکه جنگ افروزی های رخ داده در سرتاسر جهان، خارج از تعلیمات دین مبین اسلام است، افزود: سازندگان داعش و آنها که با نشان اسلام برای تخرییب چهره و دارایی های این دین می کوشند، مسلمان نیستند.

وی تاکید کرد: دین اسلام توهین به شئونات بشریت را نمی پذیرد.

رئیس اتاق بازرگانی همدان نیز در اجلاس اظهار داشت: همدان بعنوان پایتخت گردشگری آسیا از سوی سازمان جهانی گردشگری برگزیده شده و در سال 2018 میزبان 2 رویداد مهم است.

علی اصغر زبردست افزود: این رویداد نقش بسزایی در شکوفایی استعداد همدان به عنوان مقصد گردشگری و افزایش سهم همدان از بازر جهانی گردشگری دارد.

وی پیشینه تاریخی، موقعیت جغرافیایی و ویژگی های قومی اصیل را از دلایل این انتخاب شایسته ذکر کرد و گفت: امروز صنعت گردشگری بعنوان یکی از مولفه های اثر گذار در اقتصاد کشورها شناخته می شود و اعتبارات ویژه ای برای رشد این صنعت هزینه می شود.

زبردست خاطرنشان کرد: بنابر آمارهای موجود در سال 2017 یک میلیارد و 300 میلیون گردشگر در جهان جابجا شده اند و گردش مالی آن از مرز یک میلیارد و 300 میلیون دلار گذشته و اشتغال چشم گیری را بهمراه داشته است.

وی اظهار داشت: این مهم توسعه اقتصادی و سیاسی و بهره برداری مطلوبتر در توسعه منابع انسانی را در برداشته است.

زبردست اضافه کرد: صنعت گردشگری موجب بهبود زندگی، صلح و ثبات منطقه ای، تقویت همکاری های متقابل و حفاظت از تمدن بشری شده است.

انتهای پیام/د.ا

سفرای خارجی صلح جویی اسلام را سوغات ببرند

نظر شما