شناسهٔ خبر: 26673589 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

خانم بازیگر: چرا همه فکر می‌کنند من مریضم!

نمی دانم چرا هر خبرنگار و یا کارگردانی با من تماس می گیرد در ابتدا می پرسد که وضعیت جسمانی ام خوب است. برخی می گویند از بستر بیماری رها شده ام یا نه. من مریض نیستم که هر لحظه از من می پرسند حالت بهتر شده یا است یا نه.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

فریده سپاه منصور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص، فعالیت خود در عرصه بازیگری در تابستان ۹۷ گفت: در حال حاضر همچنان مشغول بازی در سریال "۸۷ متر" به کارگردانی "کیانوش عیاری" هستم. نقش کوچکی در این سریال دارم، اما با وجود این کوتاه بودن بسیار خوشحالم که در این مجموعه بازی می‌کنم.

وی در همین راستا افزود: علاوه بر سریال "۸۷ متر" به تازگی بازی در یک تله فیلم به کارگردانی "مسعود صرافت" را به پایان رسانده ام. به جز این دو کار هیچ کار دیگری پیشنهاد نشده که بخواهم در آن به ایفای نقش بپردازم.

بازیگر سریال دردسرهای عظیم از بازی در فیلمی به کارگردانی "هاتف علیمردانی" خبر داد و تاکید کرد: البته سال گذشته در فیلم "اتومارس" به کارگردانی "هاتف علیمردانی" به ایفای نقش پرداخته ام که هنوز اکران عمومی نشده و نقشم را در این اثر بسیار دوست دارم. در ابتدا اسم فیلم این نبود اما نام "اتومارس" هم قطعی نیست.

وی با گلایه از برخی شایعات پیرامون سلامتی خودش اضافه کرد: من گلایه ای دارم که نمی دانم مخاطب آن کیست. نمی دانم چرا هر خبرنگار و یا کارگردانی با من تماس می گیرد در ابتدا می پرسد که وضعیت جسمانی ام خوب است. برخی می گویند از بستر بیماری رها شده ام یا نه. من مریض نیستم که هر لحظه از من می پرسند حالت بهتر شده یا است یا نه.

بازیگر فیلم "مهمان مامان" در همین راستا ادامه داد: همین شایعاتی که برای من درست کرده اند باعث شده کارگردانان خیال کنند فریده سپاه منصور مریض است و با من تماس نگیرند. در صورتی که به هیچ وجه اینطور نیست و من صحیح و سالم به کارم ادامه می دهم.

سپاه منصور درباره دوری خود از فضای تئاتر خاطرنشان کرد: ترجیح می دهم در تئاتر هر کاری را بازی نکنم. پیشنهادات هم پیشنهاد جدی و خوبی نبوده است اما واقعیت امر اینکه برای بازی در تئاتر کمی خسته ام.

 

نظر شما